everonic
Elsker forumet
Tror det rabler for meg snart....må bare få det ut på ett eller annet vis!Har jo en herlig jente på 7 år som e begynt i 2 klasse.Hon skulle begynne gå på skolen fra første skoledag,det var avtalen.Vi bor litt avsides til,så alle vennene hennes bor på andre siden av skolen,og det kan bli litt kjedelig å leke med 1-klassingen som bor her vi bor til en hver tid.Gå på skolen har gått greit, inntil fredag som var, då sendte eg ho avgårde,og etter en go stund banker det på ytterdøren og go jento mi står der ute..Ho måtte bytte sko,hadde vondt i en fot!No va det gått over ti min siden ho gikk hjemmefra..bytta sko og gikk så igjen etter mye syting og klaging og masing om eg kunne kjøre ho te skolen!No hadde ho akkuratt tid og vei te skolen om ho kje somla på veien;men det va jo det,ho kom igjen endå en gang ho....så det endte opp me kjøring til skolen...Så var det hjem fra skolen då, her kan vi prestere bruke 2 timer på en vei som egentlig tar 15 min.Greit at ho har med seg nåken heim ny og e, men kje hver dag har eg sagt, og ka gjør vi, joda tar en med seg hjem hver dag..Fikk og tlf av læreren i dag som kan fortelle at ho e for sein på skulen kvar dag,kje mye men par min..Det va jo kje så kjekt å høre,for e det noe eg vil ho skal så e det å møte presis og kje ha fravær på skulen.Takk og lov ho kom heim i dag og,men va ho aleine??Nei,ho hadde med seg ein heim.Nett i dag trengte eg kje at ho hadde me ein heim, og kje nok me det,men ingen av de to jentene hadde på seg regnkle, eller jakke, og det va STYRT regn ute,må tro eg ble blid.Greit nok, fekk de i hus og tørka de, og der ringer det på døren ...storesøsteren til ho venninnen ho hadde med heim kom og ville inn og,gud hjelpe meg, kjente det boblet,men kunne kje nett senda ho heim heller,får meg kje til det,får så ilt av de.Jento mi hadde veldig mye lekser så eg sendte de to som kje bor her ne på rommet til Elise Victoria så ho iallefall kunne få gjort lese og matteleksen til i morgen.Det gikk fint ho e kjempe flink ,heldigvis :-) (noe positivt).Etterpå fikk ho gå ne på rommet sitt og sånn at de kunne få leika litt før eg ville jage de ut, å du hendelse,det e kje mulig å leke uten å måtte skrike,hyle og rive ned en"vegg"..Godt barnedåpen e over så en kan slappe av litt framover å komme til hektene igjen..hehe..Ringte foreldrene til søskenparet for å høre ka eg sku gjøre med ungen som kje hadde klær på seg til å gå ut i dette været,og heldigvis ville faren komme å hene ungene,til og med min...:-) Så no etter å ha brukt timer på å skrive dette her (skrevet litt og pauset litt) så kjenner eg meg mer letta og frisk til sinns.No vil eg kjøre å hente go jento mi, å kose godt me hon mens vi skal snakke litt alvor om ting og tang. Herlig va det å få skrive ned litt av dette her![:D]