Klikk klikk klikk klikk!!!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Håper det ligger visse skjulte hundeklatter skjult utenfor et visst senter på Heiane, og at en nesten tilfeldig svenske som tydligvis DIGGER visa gebyr frritt faenskap trakker rett opp i de med begge beina på vei heim!!!!!![:@][:@][:@][:@]

SÅDETSÅ

Huh...?[8|]

ORIGINAL: Kittekat

Huh...?[8|]

Litt rasende på diverse innpåslitne visaduster som skal prakke på en gebyrfritt tull, rett etter han har sett jeg kommer vaggende nedover gangen, bærende på ei HYLENDE 3 år gammel jente som ikke var ferdig på lekebutikken.
Såvidt jeg klarer fote meg om dagene, så han trenger da ikke late som at han såg jeg slet.

Hadde han godtatt et "nei takk, jeg trenger ikke" så hadde det vært greit nok.
Men når han står og maser og prøver og prakke det på meg flere ganger, da KLIKKER JEG!![:'(]

Aha. Fullt forståelig - ras i vei!! Men pass på blodtrykket.[;)]

Hehe, noen er bare såååå innpåslitne![:)]

ORIGINAL: Kittekat

Aha. Fullt forståelig - ras i vei!! Men pass på blodtrykket.[;)]

Blodtrykket er ikke av det høyeste her i gården, så det anker jeg ikke på[;)]

[8D]

Hehe. Samme med meg på tlf det. Det ringte ei kjerring fra telehor og skulle ha en "undersøkelse", enda jeg ikke er kunde der lenger engang. Jeg bare fresa til henne at jeg ikke har tid til å prate med henne nå, for jeg sitter med en hylende unge. De ringte meg for samme grunn i forrige uke, og da sa jeg at jeg ikke er kunde lenger [&:]

ORIGINAL: Frk.Elefant

Hehe. Samme med meg på tlf det. Det ringte ei kjerring fra telehor og skulle ha en "undersøkelse", enda jeg ikke er kunde der lenger engang. Jeg bare fresa til henne at jeg ikke har tid til å prate med henne nå, for jeg sitter med en hylende unge. De ringte meg for samme grunn i forrige uke, og da sa jeg at jeg ikke er kunde lenger [&:]

Her gjentok han seg iallefall 5 ganger, selv om jeg høflig takket "nei takk, jeg trenger det ikke" så tok jeg skjemaet han gav meg og rekkte mot han og spurde om han skulle ha det, for jeg skulle ikke ha det. Da tok han det, og gjentok seg ENDA engang[&:]

Jeg gikk videre og gjentok " nei takk, som sagt jeg trenger det ikke!"
Da kommentere han jaggu, "ja du, jeg hørte det"[:@][:@]

Han skal være såååå glad jeg hadde vesla med meg[:@]

Back
Topp