Klexane

Lillerosin89

Glad i forumet
Andre som må bruke det i svangerskapet?
Brukte det i 6 uker etter første fødsel og hadde jo nesten ingen plasser å stikke mot slutten, denne gang må jeg begynne i uke 28 til og med 6 uker etter fødsel.. Kommer jo ikke til ha stikkeplass på magen :O

Du kan sette det i låret også...men det er visst mer vondt enn å sette det magen. Og det optimale er jo å sette det i magen. Men jeg skjønner godt at det blir vanskelig å finne plass etterhvert.

Jeg bruker ikke klexane ;)

ja jeg mått begynne på det, liker det ikke. Jeg setter det i sideflesket. Nekter å ta det rundt navlen, ser jo ikke bra ut. Og etterhvert når magen blir stor kommer jeg til å slite med det altså.

Excuse me- damn that autocorrect.

Klexane skal vel settes subkutant, får du hjelp kan du sette på bakside av hofta, baksiden av overarmene, lårene og på magen :) Klem huden godt mellom to fingre slik at den stikker opp så kan du unngå de verste blåmerkene :)

Begynte med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, 4+5, så har fått i magen hver dag siden.. skal fortsette til 6 uker etter fødselen. Akkurat 7 uker siden jeg startet i dag :( Passer dårlig med sprøyteskrekken.

Jeg startet opp ca tre uker før jeg ble gravid, og sluttet når jeg var sju uker! Har også sprøyteskrekk, trodde aldrig det skulle bli bedre- syns i begynnelse det var vond og forferdelig ekkelt. MEN det ble jaggu bedre:-) siste uke turte jeg til og med å ta dem selv ;-) du blir vane med dem ;-) og trøst deg med det er for en god sak ;-)

Jeg har gått på Klexane fra positiv test og skal gå på det ut svangerskapet. Er nå i uke 20. Syns det går helt greit, svir litt men ikke noe vondt. Magen er fin og flekkete :P

Jeg startet opp ca tre uker før jeg ble gravid, og sluttet når jeg var sju uker! Har også sprøyteskrekk, trodde aldrig det skulle bli bedre- syns i begynnelse det var vond og forferdelig ekkelt. MEN det ble jaggu bedre:-) siste uke turte jeg til og med å ta dem selv ;-) du blir vane med dem ;-) og trøst deg med det er for en god sak ;-)
Wow, så tøff du er!! Har enda ikke sett en spiss jeg. Ligger på sofaen med pledd over hodet ;)

Har du også leiden?
Nei, men hadde alvorlig svangerskapsforgiftning og infarkt i morkaka sist svangerskap, så bedre føre var denne gangen! :)

Back
Topp