Klexane, ubehagelig

Nå har jeg tatt klexane hver dag fra uke 4 - er 38 i dag. De gangene det er vondt å stikke slik du beskriver, er fordi jeg setter i et område der huden er hard - det være seg strekkmerke eller et veldig oppstukket område.
Det hjelper å sette på annahver side fra dag til dag - og å bevege seg rundt i hele stikkeområdet slik at man ikke treffer på samme sted hver gang. Jeg får hjelp av hjemmesykepleien til å stikke nå på slutten og da er det enda enklere å bli stukket på ulike steder da de har ulike «angrepsteknikker» på denne gedigne ballen av en mage :D
Kan jeg spørre hvordan du fikk til å få hjelp av hjemmehjelpen, måtte du be om det eksplisitt og fungerer det bra synes du? Jeg skal gå på sprøytene ut hele svangerskapet og 6 uker etter fødsel.

Kan jeg spørre hvordan du fikk til å få hjelp av hjemmehjelpen, måtte du be om det eksplisitt og fungerer det bra synes du? Jeg skal gå på sprøytene ut hele svangerskapet og 6 uker etter fødsel.
Jeg spurte jordmor om hun kunne søke for meg.. jeg jobber der også da så sånn sett var det kanskje lavere terskel for å få hjelp? Men vedtak er fattet på vedtakskontor så det er formelt og orden i sysakene :)

Back
Topp