Flere her som tar dette i svangerskapet?
Jeg har frem til nå vært en snoker i 5 uker da jeg er redd for at jeg igjen blir skuffet ved at svangerskapet ender i en ny spontanabort.
Vi har gått gjennom utredning for habituel abort og jeg har nå fått klexane og Albyl-e..
Har fått sprøyter som skal tas daglig,men blir usikker da det ikke står dosering og sprøytene er på 4000ui 40 mg/0.4 ml
Er fredag, gyn er stengt, og jeg har behov for å høre hva dere andre har fått i dosering før jeg tør å sette sprøyta.
Håper det er flere her som har kjennskap til dette
Jeg har frem til nå vært en snoker i 5 uker da jeg er redd for at jeg igjen blir skuffet ved at svangerskapet ender i en ny spontanabort.
Vi har gått gjennom utredning for habituel abort og jeg har nå fått klexane og Albyl-e..
Har fått sprøyter som skal tas daglig,men blir usikker da det ikke står dosering og sprøytene er på 4000ui 40 mg/0.4 ml
Er fredag, gyn er stengt, og jeg har behov for å høre hva dere andre har fått i dosering før jeg tør å sette sprøyta.
Håper det er flere her som har kjennskap til dette

Lykke til med sprøytesettingen, hilsen sykepleier med sprøyteskrekk
lykke til
Står dette i Epikrisen min etter forrige fødsel «Bes henvist til tidlig datering og vurdering av behandling med >Albyl E i et evt neste svangerskap. Bør også få en placenteringsundersøkelse i uke 24» … Kanskje jeg snart bør ta kontakt?
Håper du klarer og slappe av og nyte at du er gravid også. Stor klem fra jente du ikke kjenner, som heier på deg