Klexane og Albyl-E

Huldra26

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Hei :)

Vi har nå vært prøvere siden August18 og har et barn fra Oktober17.
Første barnet ble til i 5. Pp og hadde ingen problemer i hele svangerskapet eller å bli gravid.
Siden august18, ble jeg ikke gravid før høsten 19, og da mistet jeg flere ganger alt fra 12 dpo til 15 dpo. Har mistet tellingen, men tipper ca 7 ganger!
Har vært hos gynekolog flere ganger og da hqr alt sett bra ut på innvendig ul. Nå siste gangen tok jeg en hel del blodprøver og da fant vi ut at jeg har lave verdier for antitrombin og må dermed starte på blodfortynnene medikamenter. Skal starte med Albyl-E nå også Klexane i tillegg når jeg får positiv test.

Noen som har erfaring med dette?
Jeg kjenner jeg blir ganske urolig av dette, siden jeg ikke hadde noen problemer forrige svangerskap!

Har prøvd å google, men finner lite med disse to medikamentene sammen... :arghh:
 
Det er en helt vanlig kombinasjon ifb med habituell abort. Jeg har leiden mutasjon og står på fragmin og albyl-e. Kunne slutte i uke 12 men det har jeg ikke turt så skal fortsette til uke 36 med albyl-e og til fødsel med fragmin etter avtale med sykehuset. Har to friske barn før abort-marerittet startet så hvorfor det gikk så fint og alt etterpå ikke, det vet ingen. Men nå ser det ut til å gå fint. Er tredje forsøk med medikamenter.
 
Det er en helt vanlig kombinasjon ifb med habituell abort. Jeg har leiden mutasjon og står på fragmin og albyl-e. Kunne slutte i uke 12 men det har jeg ikke turt så skal fortsette til uke 36 med albyl-e og til fødsel med fragmin etter avtale med sykehuset. Har to friske barn før abort-marerittet startet så hvorfor det gikk så fint og alt etterpå ikke, det vet ingen. Men nå ser det ut til å gå fint. Er tredje forsøk med medikamenter.
Takk for svar! Godt å høre det gikk bra til slutt!
Er på cd 13 i dag, så krysser alt for at det sitter denne syklusen med medikamenter!
 
Har også brukt klexane og albyl-e i de to svangerskapene etter det første der jeg hadde svangerskapsforgiftning og morkakesvikt. Helt vanlig kombinasjon :) Lykke til med prøvingen❤️
 
Back
Topp