Klesvask

*AlleGodeTingErTre*

Glad i forumet
Korleis ligg de an med vasking av babyklede?? Eg byrja idag[:)] Det er jo så lite å søtt...det kribblar i fingrane mine...gleder meg sånn til den vetle kjem:) Vaskar de babyklede for seg sjølv eller vaskar de dei med dykkar eigne klede?

Jeg tenkte jeg skulle vaske det aller minste som skal være med på sykehuset i helga. Har kjempe lyst til å vaske alt, men rommet er ikke klart, så da har jeg ingen kommode å legge det i heller [&o] Men idag skal vi begynne på rommet igjen, og imårra kommer en kamerat som skal hjelpe å gjøre en del. Håper jeg kan male til uka [:)] Jeg har allerede gått over til sensitivt vaskemiddel jeg. Fant ut at jeg like godt kunne gjøre det først som sist [;)]

har vasket det med en gang det har kommet i hus jeg...så her er alt nyvasket å klart!!

Jeg vasket det sammen med vårt jeg.. Synes ikke det gjør noe jeg..

Skal begynne å vaske om ikke så lenge tror jeg. Har lagt tøyet i kommoden, og må vaske det før det kan brukes, men føler at jeg har så god tid...

Gleder meg til å vaske og brette de nusselige små plaggene!
M

jeg har vasket det jeg har tenkt å bruke som hentesett, og da slang jeg med litt til for å få fyllt opp litt i maskinen. Har skiftet til vaske- og skyllemiddel uten parfyme (sånn sensitiv-greie), som jeg bruker på alt, så jeg kan godt vaske med våre klær, men jeg gjorde ikke det...

Resten av klærne vasker jeg når rommet er klart så jeg kan legge det rett i skap og skuffer... i dag har jeg alt i et skap i stua så...

Halloen..

Vaska alt av klær i 50 - 56 forleden. (3 maskiner) og har ei eske til med 62 - 68 som jeg ikke har vaska enda.. Men det kommer vel etterhvert. [:)] 
Det er litt sprøtt hvor mye babytøy man får i maskinen.. hihihih.. [:D] 

Jeg vaska og strøyk det for flere uker siden. Tenkte jeg skulle få det ferdig før jeg ble for tung og sliten, og det er jeg veldig glad for i dag! Men jeg må innrømme at jeg fikk litt hjelp av den vordende mormor![:D]

Back
Topp