Klestips ønskes!

Har ikke funnet frem gravidbuksene fra sist enda, men har bodd i disse den siste måneden: https://www.veromoda.com/no/no/vm/k...gings/middels-hoey-midje-bukser-10267718.html

Kjøpte de på denne tiden (rundt 10 uker) sist graviditet og brukte de en god stund før jeg gikk over til gravidbukser. Disse har jeg brukt MYE utenom graviditet også. Digg med stretch i livet! :happy:
Jeg må ha ekstra lengde på bukser, så det begrenser seg veldig hvilke merker jeg kan bruke, men dette er jo et godt tips til de som har gjennomsnittlig benlengde!

Jeg kjøpte gravidstrømpebukser + 2 skjørt med strikk i livet i en størrelse større i uke 8-9. Synes både de i tykt og tynt stoff fra H&M er greie. Jeg gikk opp en størrelse fra vanlig i strømpebuksene også, men det er kanskje litt smak og behag. Kjoler som er løse i livet synes jeg går fint i vanlig størrelse. Hvis det er veldig kaldt kan du kanskje prøve med en lav ullstilongs under gravidstrømpebuksa?
Jeg kjøpte thights på HM i dag. Den er helt amazing! Tykt stoff også, så den ikke blir gjennomsiktig. Kjøpte en del vide og lange overdeler på salg også (skjorter, kjoler og tunika) så nå har jeg noen antrekk. Skal prøve strømpebuksene mine, har mange ulike fra HM. Siden jeg har lange ben må jeg ha større størrelse enn jeg egentlig trenger, slik at de blir lange nok, så forhåpentligvis vil de passe en god stund fremover.

Herlighet, kjenner meg sånn igjen!! Jeg taklet ikke at noe strammet over magen. Tror jeg begynte med gravidebukser fra uke 14 allerede (og da hadde jeg allerede gått med åpen knapp noen uker, hehe). Kjøpte mine bukser på HM, de har alt fra gravide-jeans til joggebukser:) Betalte 150kr på salg for hver av mine, og bruker de hver dag! Er jo kjempesynd hvis du lar vær å være sosial pga graviditeten:/ boozt.com har også mye fint. Håper du finner noe du føler deg både komfortabel og fin i!
Har vært på shopping i dag. Thightsen fra HM var en gudegave!!! Fant lange skjorter, vide kjoler og tunikaer på salg, så nå har jeg mange konfortable og fine antrekk, som også kan brukes etter graviditet. Nå blir det ingen problem å være sosial!

Gravidstrømpebukser er jo ikke så dyre? Kan være verdt å kjøpe en 2pk, så du slipper å ha det ukomfortabelt. ❤️
Det er ikke hovedsaklig økonomi som gjør at jeg ikke ønsker å kjøpe klær, men det at jeg vil holde klesforbruket på et minimum av miljøhensyn. Men noen strømpebukser må jeg nok bare kjøpe likevel ja.

Kjøpte også min første runde med mammaklær idag. 2 bukser, 1 tights, singlett og en kjole. Tenker tights og singlett med en stor genser eller åpen skjorte over blir min go to! Syns tightsene virket bra også. De jeg hadde liggende fra før er mer tynne og gjennomsiktige, men den jeg kjøpte idag var ikke det.

Jeg kjøpte gravidthights på HM i dag. Den var SÅ fantastisk å ha på! Den var ganske tykk i stoffet også, så ikke gjennomsiktig. Kan du kjøre tunika&thights eller lange skjorter&thights med dressjakke over? Ellers er jo gravidstrømpebukser en rimelig investering, hvis du bruker kjoler på jobb?
Ja, jeg ser for meg at det blir kjoler med skjorte/jakke over og noe varme strømpebukser/tights under☺️

Er 11+6 nå, så om et par uker tenker jeg å fortelle det på jobb - og da håper jeg å ha funnet noe fint og behagelig☺️☺️

Nå har jeg bestilt noen strømpebukser, så da er det bare å håpe at de kommer fram før jeg trenger dem og at de faktisk passer.

Ullkjolene fra vila er helt magiske! Romslige og tøyelige og helt perfekt nå fremover :Heartred

Back
Topp