Klesstil:)

Klesklypa

Gift med forumet
Siden eg har blitt kåra til miss avstemmingstråd fortsetter eg den gode tralten[:D]

SÅ.. kas ord beskriver best klesstilen til gullet ditt???

Ehm... Guttete, jentente, fargerikt og behageligt[:D][:D]   Kunne ikkje stemme alt det visst.............

jente jente[:D] men tilfeldig noen ganger og[:D]

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare [&:]
For hun går med mest jentete klær.. men jeg har en trang til at det skal matche [:D] Fra sokk til smekker.. Ikke alltid jeg gjør det men jah.. Men det skal også være behagelig.. dongri tights blir brukt masse [:D]

Hun er skikkelig jentete, elsker rosa. Hun er like rosa som 3 åringen min var lyseblå når han var liten. [:)]

Hehe, ser etterpå at det ser ut som om HUN elsker rosa, men det aner jeg jo ikke, enn så lenge så er det mamsen som er litt rosa ja [:)]

Mitt barn er ett barn av regnbuen, haha!
Masse farger og behagelige klær :)

Er nok veeldig jentete ja..Kjoler/tunika-tights i rosa og lilla farger.Første jente-barnebarnet på begge sider har gjort sitt[:)]
Veldig viktig at hele plagget matcher[:D][:D]
Men bruker en del klær etter storebror når vi er hjemme,særlig brune klær.Synes hun kler brunt såå bra[:)]

ORIGINAL: baby feb 10

Blir mest behagelige klær for snuppa. Men er MYE rosa og jenteklær [:D]

samme her[:D]

stemte behagelig

Behagelig.
Har masse bukser og gensere, men hjemme har han på seg kun strømpebukse og body.

Aner ikke hva jeg skal svare...her brukes bare ull i bhg, men hjemme bruker vi gjerne behagelige fargerike klær, dongri til hverdags , og litt dyrere /eksklusive klær ved spesielle anledninger[:D]

ORIGINAL: Sofie.

Behagelig.
Har masse bukser og gensere, men hjemme har han på seg kun strømpebukse og body.

Slik er det her også [:)]

Veldig blandet igrunn, men jeg elsker å ha på henne blått og turkist og sånn for hun kler det så veldig godt. Samme med knæsje farger. Har INGENTING med Hello Kitty (bare en strømpebukse jeg fikk til jul til henne) [:)]
I bukser går det mest i joggebukser og et par olabukser. Har aldri på henne kjoler (makan, så forbanna upraktisk!!! )

Handler mer enn gjerne i gutteavdelingen når det kommer til tskjorter og gensere. [:D]

Haha trodde den var til oss så holdt på å velge annet og skrive en langavhandling :P
Kler Sander guttete, men behagelig. Mest joggebukser, lindex sine 3for2 bukser o.l. Lite dongeri eller andre litt stive bukser, men det hender han går med det noen timer hvis vi skal noe.
Ellers er det en del musikkbodyer og t-skjorter :)

Vet ikke helt.. Like skjorte og sånt.. Så han har litt "stil" e sjeldent det går i joggedress her i gårn.. Vi e jo for det meste bare hjemme, så da e det stort sett body og strømpebuksa :)

Back
Topp