Klesstørrelse...

Hun er 6 uker, veier 3800g og er 53cm lang og bruker fortsatt 50, men har oppdaget at omslagsbodyene er smalere enn de vanlige så det begynner å nærme seg med de nå :) og den ene bodyen jeg har fra name it i strl 56 er veldig smal i modellen så den kan hun bruke, men den er altfor lang men det syntes jo ikke så lenge man har på seg bukser :)
Vis vedlegget 199064
Her ser du den i strl 56, den ser jo ikke for stor ut selvom den egentlig er for lang :) Tror de har flere bodyer i samme modell med ulikt design, så du kan kanskje prøve med en body fra name it? :)

For en nydelig jente ❤️

6 uker i morgen og str 50 passer fortsatt. Skal på kontroll i overmorgen, håper inderlig han har lagt på seg nok nå. Kurven gikk ned for en uke siden.

Idag har hun på seg str 62 fra Hust and claire, og den er litt lang på armene, men ellers perfekt. Går greit å bruke 56 også, men synes de begynner å bli kort i livet :)

12 uker og bruker 56. Jeg hadde nesten bare ullklær i str 50, og de er ganske stretchy og vokser litt med barnet, så da kunne jeg drøye 50 str ganske lenge slik at overgangen til 56 ikke ble så "voldsom" :) men bruker heller litt store klær tenker jeg, enn at de sitter som et pølseskinn:p

Back
Topp