Klesstørrelse...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Lille her har nå brukt str 50 i 6 uker og begynner å vokse ut av det. Prøvde på henne en body i str 56 i dag og hun svømmer!!? Er det virkelig så stor forskjell?:o Har bodyer fra Lindex, KappAhl og H&M og de er alle like store:(

Lille her har nå brukt str 50 i 6 uker og begynner å vokse ut av det. Prøvde på henne en body i str 56 i dag og hun svømmer!!? Er det virkelig så stor forskjell?:o Har bodyer fra Lindex, KappAhl og H&M og de er alle like store:(

Helt likt her! 4,3 kilo.

Min lille bruker 56, for hun sprenger 50-klærne over magen :p Måtte gå over til 56 når hun var 2 uker, nå er hun straks 4 uker og veier 4,5 kg :)

Ååh vil å ha luren baby.... min var 52.2 cm me fødsel og måtte rett på 56 og nå er han straks 7 uker og bruker 62

Hun er 6 uker, veier 3800g og er 53cm lang og bruker fortsatt 50, men har oppdaget at omslagsbodyene er smalere enn de vanlige så det begynner å nærme seg med de nå :) og den ene bodyen jeg har fra name it i strl 56 er veldig smal i modellen så den kan hun bruke, men den er altfor lang men det syntes jo ikke så lenge man har på seg bukser :)
ImageUploadedByBV Forum1474900608.393070.jpg
Her ser du den i strl 56, den ser jo ikke for stor ut selvom den egentlig er for lang :) Tror de har flere bodyer i samme modell med ulikt design, så du kan kanskje prøve med en body fra name it? :)

Hun er 6 uker, veier 3800g og er 53cm lang og bruker fortsatt 50, men har oppdaget at omslagsbodyene er smalere enn de vanlige så det begynner å nærme seg med de nå :) og den ene bodyen jeg har fra name it i strl 56 er veldig smal i modellen så den kan hun bruke, men den er altfor lang men det syntes jo ikke så lenge man har på seg bukser :)
Vis vedlegget 199064
Her ser du den i strl 56, den ser jo ikke for stor ut selvom den egentlig er for lang :) Tror de har flere bodyer i samme modell med ulikt design, så du kan kanskje prøve med en body fra name it? :)
Sååå søt!! <3 Og så fine klær :)

Vi bruker 56 nå. Syns at 50 begynte å bli i trangeste laget og jeg vil jo helst få brukt alle klærne hun har, så da pakka jeg vekk alt i 50. Syns det er store str forskjeller, så noen bodyer er veldig store, men det gjør ikke noe :)

Lille her var 3800 og 48cm, men han har brukt 50 og mest 56 hele tida. De sa han kom til å være stor så hadde ikke noe nesten i 50. Vi bretta bare opp armene og beina i begynnelsen vi. Han er fem uker imorgen og vi har begynt og bruke litt bodyer i 62, mest fordi det er den størrelsen vi har mye tøy i.

Har ikke veid han på tre uker, så vet ikke hvor stor han er. Men er seks ukerskontroll neste uke så f

Heldige dere som får brukt klærne i de små størrelsene lenge, her begynte vi på 68 i går:p Mini er snart 8 uker...fikk brukt 56 i 2-3 uker og 62 i 4-5 uker, håper 68 holder litt lengre:)

Jeg synes omslag fra HM er vesentlig mindre enn andre bodyer. Vi har pakket bort str 50 i dem, men beholdt Lindex og Cubus sine.

Her er lille 7,5 uke. Vi har brukt 62 i ca 2 uker, og noe 68- men vi er tøybleiebrukere, og de bygger en del mer! Men armene er ikke lenger enn nødvendig heller...på 6-ukers kontrollen var hun 58 cm og ca 5,2 kg :)

6 uker i dag, midt i mellom 50 og 56! Bodyer i 50 begynner å bli kort i armene, mens 56 er tilsvarende altfor lang og vid!

Vis vedlegget 199064
Hun har to fra name it, men de er like store som resten. Hun har i hvertfall nok bodyer når hun passer dem!:p

Back
Topp