Lille her har nå brukt str 50 i 6 uker og begynner å vokse ut av det. Prøvde på henne en body i str 56 i dag og hun svømmer!!? Er det virkelig så stor forskjell?
Har bodyer fra Lindex, KappAhl og H&M og de er alle like store
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille her har nå brukt str 50 i 6 uker og begynner å vokse ut av det. Prøvde på henne en body i str 56 i dag og hun svømmer!!? Er det virkelig så stor forskjell?Har bodyer fra Lindex, KappAhl og H&M og de er alle like store
![]()
Helt likt her! 4,3 kilo.
Her er hun 6 uker og 4200g. Begynner å bli trangt over magen i noen av 50, men 56 er jo håpløst stort!Min lille bruker 56, for hun sprenger 50-klærne over magenMåtte gå over til 56 når hun var 2 uker, nå er hun straks 4 uker og veier 4,5 kg
![]()

Sååå søt!! <3 Og så fine klærHun er 6 uker, veier 3800g og er 53cm lang og bruker fortsatt 50, men har oppdaget at omslagsbodyene er smalere enn de vanlige så det begynner å nærme seg med de nåog den ene bodyen jeg har fra name it i strl 56 er veldig smal i modellen så den kan hun bruke, men den er altfor lang men det syntes jo ikke så lenge man har på seg bukser
Vis vedlegget 199064
Her ser du den i strl 56, den ser jo ikke for stor ut selvom den egentlig er for langTror de har flere bodyer i samme modell med ulikt design, så du kan kanskje prøve med en body fra name it?
![]()
Hun har to fra name it, men de er like store som resten. Hun har i hvertfall nok bodyer når hun passer dem!Hun er 6 uker, veier 3800g og er 53cm lang og bruker fortsatt 50, men har oppdaget at omslagsbodyene er smalere enn de vanlige så det begynner å nærme seg med de nåog den ene bodyen jeg har fra name it i strl 56 er veldig smal i modellen så den kan hun bruke, men den er altfor lang men det syntes jo ikke så lenge man har på seg bukser
Vis vedlegget 199064
Her ser du den i strl 56, den ser jo ikke for stor ut selvom den egentlig er for langTror de har flere bodyer i samme modell med ulikt design, så du kan kanskje prøve med en body fra name it?
![]()
Hihi...skjønte hva du menteRettelse:liten og ikke LUREN![]()