Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snuppa mi (som blir 2 i august) bruker 92, har begynt å kjøpe inn i str 98 aner ikke hvor lang hun er, men veier vel 12-13 kg, har alltid vært liten og rund
Jenta mi er nå 2 år og 7 mnd. Har nettopp gått over til 92. (Finner fortsatt noe i 86. Noe er for lite og noe passe enda. Spesielt bukser) Veide henne for et par uker siden, og da var hun 13,7 kg og mener å huske at hun er mellom 85 og 90 lang. Husker ikke helt...
Litt forskjellig med andre ord Jeg er 170 høy og mannen min 185 så skulle ikke tro at gutten vår kommer til å bli så liten heller, men tynn har han alltid vært. Følger sin kurve fint da, så er ikke noen fare
min bruker for det meste 98 nå =) han er ca 2 år og 9 mnd ! buksene i 92 passer nok de fleste klæra i 92 er litt korte ,, men det er mange klær som også passer i 92 min å han er ganske slank ikke så alt for høy heller, ganske vanlig gjennomsnitlig tror jeg hmm, .. husker ikke hva han var på 2års kontrollen (Shame on me) brukte vell 86 til han var rett før rundt 2 år : er jo veldig individuelt!
Gutten min er 2 år og 10 mndr, han bruke mest 98, men noen 92, varierer fra merke til merke. Han er 92 høy nå og veier ca 13,5 kg. På 2 års kontroll han var 11,5
Min "lille" gutt på 10 år,128cm høy, har i dag gått rundt i en short i str 98.... nå er han veldig tynn da, og shortsen var antagelig ment å gå til midt på leggen, men ble en smule overrasket da jeg så str da han tok den av seg.
Kjøp klær som passer og ikke bry deg så mye om hvilken str det burde vært utifra alder
Vesla blir straks 2 år og bruker mest i 92, men har begynt å kjøpt inn til 98. Bodyene i 98 passer i lengden, men litt lange i armene. Ellers er str 98 litt for stort og langt.
Ikke vært på kontroll enda, men hun er nok litt høy og har lang rygg og veier rundt 12 kg tenker jeg.
Er akkurat det samme her, må gå over på 92 nå pga lengde. Men de henger og slenger i vidden, og sitter ikke like fint på som 86...Slik var det da vi gikk over fra 80 til 86 og..Aner ikke hvor høy han er nå men veide 11.8 sist jeg sjekket for 2-3 uker siden. Han har nettopp fylt 2..Men han ser helt gjennomsnittlig ut. Verken liten eller stor igrunn...
Min gutt på 19 mnd bruker også 86, det har han gjort siden i vinter. Passer akkurat nå, begynner å bli kort i ryggen. Pleier å gå opp i str på overdel før bukser. Han er smal så buksene blir lett vide. Han var 82,5 i april og om han følger kurven sin er han vel ca 86 cm nå.
Har en gutt som er 1 år og 9 mnder og han bruker str 80-86 i klær. Han er 84 cm lang og veier 9.7 kg. Han er liten pga alvorlig astma og at han er lettspist.
Varierer veldig på klærne synes jeg. Har fortsatt noe i 86 som passer og en del i 92, men en del som er for trangt/kort. Har kjøpt 98/104 en stund. Name it har vi alltid måtte hatt litt stort i. Han er 2 år og 3 måneder. Veier ca 15 kg og er rundt 90 cm. Skal sies at det meste av klea går i tørketrommel og da krymper det jo litt.
Sent from my HUAWEI G6-L11 using BV Forum mobile app