Klesskapet

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har dere for mye? Eller kaster dere etterhvert?

Har dere for mye? Eller kaster dere etterhvert?
Hatt gjennomgang av alt hver gang vi har flyttet. Så annahvert år ca har alt gått gjennom. Gubben har for mye og kaster knapt noe.

Jeg har knapt et plagg for mye. For bruker alle klærne jeg har :)

Hatt gjennomgang av alt hver gang vi har flyttet. Så annahvert år ca har alt gått gjennom. Gubben har for mye og kaster knapt noe.

Jeg har knapt et plagg for mye. For bruker alle klærne jeg har :)
Så flink du er :)

Har for mye. Jeg finner/kjøper sesongens favorittplagg og glemmer resten jeg har i skapet. :/ Når jeg føler det blir lite plass i skapet blir det opprydding :)

Jeg rydder ofte, kaster det som er slitt, gir bort eller selger det som ikke blir brukt :)

Er ikke så flink til å rydde i skapet.. Men har nettopp flyttet, og da ble det kastet en del og gitt bort myyyye til Fretex :)

Så flink du er :)
Hater å ha masse klær jeg ikke passer. Gikk så mye ned i vekt for tre år siden at garderoben ble fornya. Da ble veldig mye gitt vekk til søstrene mine og fretex. Og alt som var for slitt kasta. :)

Akkurat nå har jeg akkurat passe med klær, rydder ganske ofte og gir vekk/kaster det som ikke blir brukt/er slitt.
Har som mål om at skyvedørsgarderoben og kommoden min ikke skal bli overfylt, for da finner jeg ingenting :p og det fungerer ganske bra :)

Hater å ha masse klær jeg ikke passer. Gikk så mye ned i vekt for tre år siden at garderoben ble fornya. Da ble veldig mye gitt vekk til søstrene mine og fretex. Og alt som var for slitt kasta. :)
Da skjønner jeg :)

Jeg har 8 garderobe stammer fulle av klær... Jeg bruker kanskje mindre enn 1/3... Så ja har altfor mye, men klarer ikke å kvitte meg med det:p hihi

Back
Topp