Klesshopping..

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Er ikke gøy lenger !!!! Hva pokker får en mellomfase-deigmage til å se bra ut?

Vel, eg er stort sett berre heime, så bryr meg fitn lite om kva som ser fint ut på deigemagen min.. hehe... Så dårlige tips fra meg ;) Om eg MÅ kle meg noko lunde anstendig har eg på bukse med høgt liv, og litt vid genser over ;)

Hehe, ja.. Tips mottas med takk her også :P Jeg har begynt å ha hårstrikk i dongeribuksene mine (igjennom knappehullet og rundt knappen), men det er ikke så veeldig behagelig. Går mye i tights, men den ene med lange ben i har en så tykk og stram strikk i livet at til og med den er ubehagelig (spes. på kveldene).
Huff,nei..føler meg feit! Gleder meg til babymagen kommer så jeg ikke trenger å se så "blubby" ut :P

Jeg tror jeg har felt både en og to tårer inni prøverom idag.. Hater denne fasen!

Jeg tror jeg har felt både en og to tårer inni prøverom idag.. Hater denne fasen!

Åååååååh, føler sånn med deg!! Har det akkurat likt, eneste er at jeg holder meg så langt jeg kan unna prøverom og må jeg er det klær som er litt type telt.. Jeg ser bare bælfeit ut nå :angry4

Jeg har kjøpt badedrakt til i sommer for å si det sånn.... :(

Jeg har stått og holdt i badedrakter mer enn en gang for å si det sånn :P
Tenker at har jeg på meg badedrakt er sjansen større for at folk kanskje tror at jeg er gravid, ikke bare at jeg har lagt meg og blitt kvapsere :P

Sliter med klær selv :( Føler meg ikke vel i noen verdens ting, og ikke får jeg buksene skikkelig igjen heller! Så har gått til hårstrikk-løsningen :p

Var og shoppet litt forrige uke, og endte opp med litt vide gensere jeg kan bruke en stund utover :) Også kjøpte jeg et par kjoler, som er vide fra rett under puppene og nedover :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Bah.. orker ikke tanken en gang! Nå går det mye i den ene buksa som passer og over-size gensre :p

venter på lillebror/søster 25.01.14

Har nesten ikke antydning til mage enda, og på jobb har jeg uniform som er god og vid.

jeg har akkurat samme problemet ;) Vært å kjøpt meg svarte tighs i en str større en jeg bruker til vanlig også har jeg topper som er trange oppe og vie nedover ( tunika) funker bra enn så lenge ;)

Har en kjole jeg bruker mye.. Leggings funker enda og en bukse jeg ikke rakk å kvitte meg med før jeg ble gravid (noe tøy som er for stort pga vektnedgang). På kvelden blir det cubusbuksa mi.

Håper jeg kan drøye mammabukse enda en stund. Har en etter eldste, så må nok handle inn noen nye ja..

Termin 1.februar 2014

Jeg er såå glad for at jobbuniformene er store og gode. Helsevesenet vet å lage klær man kan gå gravid i :-)
I know!! Har tre jobber en på sykehus hvor alt er konge å gå i ! En med uniform som er stram og ekkel, og en jeg går i sivil og sykehuset er garantert best! Som å gå i pysj hele dagen ;D

Sliter med å finne noe sjæl... Har gått ned 1 kg, men føler meg større en noen gang.. Magen er deigete å dissete på kvelden er jeg så oppblåst at det ser ut som jeg er 8 mnd på vei, er ikke mulig å skjule magen på kveldstid. Skal på avslutning på jobben nå, strålende vær ute, og jeg har på en svæær strikkagenser... *sytogklag*

Back
Topp