Er ikke gøy lenger !!!! Hva pokker får en mellomfase-deigmage til å se bra ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know!! Mamma tights og topper går det i her :bEr ikke gøy lenger !!!! Hva pokker får en mellomfase-deigmage til å se bra ut?
Jeg tror jeg har felt både en og to tårer inni prøverom idag.. Hater denne fasen!

Jeg har stått og holdt i badedrakter mer enn en gang for å si det sånnJeg har kjøpt badedrakt til i sommer for å si det sånn....![]()
Tenker at har jeg på meg badedrakt er sjansen større for at folk kanskje tror at jeg er gravid, ikke bare at jeg har lagt meg og blitt kvapsereJeg har stått og holdt i badedrakter mer enn en gang for å si det sånn![]()
Føler med deg. Blir drit surEr ikke gøy lenger !!!! Hva pokker får en mellomfase-deigmage til å se bra ut?
I know!! Har tre jobber en på sykehus hvor alt er konge å gå i ! En med uniform som er stram og ekkel, og en jeg går i sivil og sykehuset er garantert best! Som å gå i pysj hele dagen ;DJeg er såå glad for at jobbuniformene er store og gode. Helsevesenet vet å lage klær man kan gå gravid i![]()