Klesproblem 17 mai

Jeg skal ha på bunaden min :) men skal ut idag å handle en maxikjole til å ha på ettermiddagen når vi skal ha middagsgjester :) har du prøvd å se på en maxikjole? Er jo så mange fine i butikkene nå, å til en maxikjole trenger du ikke høyehæler, da kan du f.eks ha Toms sko, de er fine til maxikjole ;)

Jeg har kjøpt meg et par fine ballerina/mokasiner som passer fint til kjole. I tillegg er de flate og kan brukes i vår/sommer!

Jeg kjøpte en stripete kjole på lindex (ikke mamma). Den går under knærne og er stretch. Kjører helt enkle svarte ballerina til. I år er alt lov, tenker jeg. Jeg har prøvd et par maxikjoler, men de får meg til å se ut som en elefant.

Jeg får utrolig nok på meg bunaden min likevel (prøvde den forrige helg, regner med at det fortsatt går bra ...) Så her blir det bunad i toget, også skal jeg finne en kjole jeg kan ha på etterpå ...

Jeg skal ikke pynte meg siden jeg skal på jobb, men om jeg hadde hatt fri, så har jeg en svart maxikjole, som jeg hadde hatt hvit blazer til og hvite converse :)

Kjøpte med noen flate sandaler, for å gå i høyhæler i år tror jeg ikke går..tror nok bekkenet vil protestere også.. skal ha tights og singlet med en fin og litt lengre bluse over :)

Jeg har en hvit og blå maxikjole jeg tenkte å bruke, men til mer jeg tenker på det, til mer forstår jeg at jeg kommer til å fryse ihjel. 8 grader, vind og regn er ikke helt været for sommerkjoler... Vet ikke hva jeg gjør, får lete etter noe å ha utenpå i morgen. Jeg skal ha sko med middels høye hæler, men jeg skal ikke gå noe uansett. Synes ikke det er rart å gå i tog med høye hæler om man ikke får smerter av det?

Her blir det en mammakjole og TOMS sko :p Orker ikke bunad igjen, det ble så varmt og tungt da jeg hadde på meg bunad i konfirmasjon.

Nå har jeg vært på HM og kjøpt en veldig pen, enkel, stretchy blå og hvitstripete kjole - satt veldig pent over magen. 3/4-lange ermer, litt 70-talls fasong.

Av sko så tror jeg rett og slett det blir noen mørkeblå ballerinas - ikke veldig pene, men veldig gode :) Bunadsskolene mine er heldigvis fantastiske å gå med!

Jeg skal gå i hvit jobbuniform er blant de heldige som må på jobb

Jeg har en hvit og blå maxikjole jeg tenkte å bruke, men til mer jeg tenker på det, til mer forstår jeg at jeg kommer til å fryse ihjel. 8 grader, vind og regn er ikke helt været for sommerkjoler... Vet ikke hva jeg gjør, får lete etter noe å ha utenpå i morgen. Jeg skal ha sko med middels høye hæler, men jeg skal ikke gå noe uansett. Synes ikke det er rart å gå i tog med høye hæler om man ikke får smerter av det?
Vet ikke om du misforsto å leste pinlig på det jeg skrev ?☺️ Mener at det blir pining, altså veldig vondt å gå med høyhælte sko :D Men det er jo så fint men får nøye meg med ballerina sko i år ☺️ Vi får ha tykk strømpebukse under maxikjolene ☺️

oscar de la renta stiletter, enten mint grønne eller svarte, allt etter som kjolen jeg velger (har 2 stk å velge i) mint grøn maxi silke kjole eller kort "t-shirt dress" med lilla, rosa & rødt rose mønster. begge blir med en av mine "40 000" svarte blezer jakker & regn jakke hengende over veska sån i tilfelle ;) skal ikke gå i tog eller gå noe særlig i det hele tatt så da kan jeg bruke et av mine elskede designer sko par som har ligget ubrukt i snart 2 år :P

Vet ikke om du misforsto å leste pinlig på det jeg skrev ?☺️ Mener at det blir pining, altså veldig vondt å gå med høyhælte sko :D Men det er jo så fint men får nøye meg med ballerina sko i år ☺️ Vi får ha tykk strømpebukse under maxikjolene ☺️
Ups, beklager, har sikkert lest helt feil. Håper du klarer deg fint i toget da. :) Ballerinasko kan også være fint. :)

Back
Topp