Klesoppbevaring barn/baby

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvor store er skuffene deres til oppbevaring, dere som har dette i hus allerede?
blir det for smått med 18×26 cm?

Vi har bare skap :p kjøpte dette fra IKEA, men aner ikke om det blir greit å ha da! Virker greit foreløpig! Man trenger jo egentlig ikke mye plass til en liten baby :) ImageUploadedByBV Forum1426267776.189230.jpgImageUploadedByBV Forum1426267786.688558.jpg

Vi har bare skap :p kjøpte dette fra IKEA, men aner ikke om det blir greit å ha da! Virker greit foreløpig! Man trenger jo egentlig ikke mye plass til en liten baby :)

Skal lage egen garderobe se, derfor jeg spør;)
Men de hengerene der, er det vanlige hengere eller små? :)

Mulig jeg faktisk må ta meg en tur på Ikea en dag. Har vært der en gang, og da prøvde jeg å finne veien ut:p haha
Det er sinnsykt svært ja, men de har utrolig masse greit :D ville egentlig ha hvite kleshengere så vurderte å male/ beise de, men tungvint å ta en og en henger :p

Det er sinnsykt svært ja, men de har utrolig masse greit :D ville egentlig ha hvite kleshengere så vurderte å male/ beise de, men tungvint å ta en og en henger :p

Fikk helt fnatt med en gang jeg gikk inn jeg. Også fant jeg ikke veien ut igjen:o haha
Er jo ikke noe glad i shopping generelt da:p

Kan ta litt tid å male en og en ja. Evnt spraymale de da;)

Back
Topp