Klesklypa :)

t0mmelise

Forumet er livet
Når du skreiv på dagens bruker tråden til meg så holdt jeg på å døøø av latter [:D]
HUSKER DU HVOR FRUSTRERT VI VAR???? hehe.. i overtidsklubben? [:D]
herregud, jeg husker hvor oppgitte vi var for at disse små ikke ville ut [:D]
(også ville jeg si takk for det fine du skreiv i tråden[;)])

Nå savner jeg jo magen og snuppa inni den såååå mye [:D] Vi er ikke lett å tilfredsstille oss ladyes [:D]

Hehe[:D]
Ja, eg husker at vi gikk å kjente etter kvert et lite tegn på at noke kanskje var i gang[;)]
og frustrasjonen over at no "no er eg 7 dager over tida... så blei eg 8 dager over tida.. jammen blei eg 9 dager over tida" osv

Ja, no savner eg også magen[;)] skal ikkje vere enkelt nei!

Hvor mange dager gikk du over? [8|]*gullfiskhukommelse*[:D]
Her ble det 9 dager over [:'(] Men nå er jeg egentlig veeeldig glad for at jeg gikk over [:D]
tro det eller ei [:D]

Hu var jo bare 3150 på 9 dager overtid så hun trengte nok de ekstra dagene ja [:)]

Eg gikk 12 dager over, da blei eg igangsatt.
Jenta mi var bare 3300 og såg så tynn ut, så ho trengte det nok ho også ja[:)]

Og eg syest det var veldig greit å bli igangsatt, var så trygt å vere på sjukehuset heile tida. og ikkje minst slippe å bevege meg så alt for masse med det smertene!
Senga, lystgassen og saccosekken var god å ha jah[:D]
isteden for å sitte i bil i en time liksom..

så eg håper eg blir igangsatt neste gang også!!!

SÅ godt å høre positive ting om igangsetting [:)]
Har som regel hørt at det er vondere osv.. så det er jo bra at du fikk en god opplevelse :)
kan egentlig tenke meg at det var fint, godt å ha kontroll på en måte på det hele [:)]

Ja, hun trengte det hun også ja.. merkelig åssen kroppen ordner opp synes jeg [:)]

Har ikke fått med meg hva hun skal hete? hvis du vil skrive det da [;)]

Maria Olava er navnet

Eg veit ikkje om det er vondere, siden eg ikkje har prøvd noke anna[:D]
Men var vertfall en positiv opplevelse ja!

Åååå så nydelig navn [:)]

Nei det er jo sikkert forskjell på det også som vanlig men godt å høre at du hadde en positiv opplevelse [:)]

*knis* sjøl om eg kosa meg på overtid og sånt, så savner eg også magen min!! lyst å vere gravid igjen snart, eg :) men gubben vil at vi skal vente :\

ORIGINAL: sorciere_

*knis* sjøl om eg kosa meg på overtid og sånt, så savner eg også magen min!! lyst å vere gravid igjen snart, eg :) men gubben vil at vi skal vente :\

kanskje greit å vente til barseltida er over før en blir gravid igjen vertfall[;)]

ORIGINAL: Klesklypa

kanskje greit å vente til barseltida er over før en blir gravid igjen vertfall[;)]

er ferdig i dag =) =) men joakim fortjener oppmerksomheta mi:) ikkje ei nybakt mamma som alltid er sleten fordi ho er gravid :)

ORIGINAL: Klesklypa

Skjønner ikke at dere vil heller jeg.. Koselig å gravid altså, men jeg hakke lyst til å være det med det første likevel lissom [&:]

Back
Topp