Klesinnsamling

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Satt og så på reprise av tv2 hjelper deg.. forferdelig med disse klesinnsamlerne som SELGER klærne i steden for å gi de videre som de lover!! :-( nettopp gitt til en av de som sto på OBSlista.. kjipt om klærne ikke kommer frem dit vi tror!

Vi har akkurat flyttet og jeg ga bort to stappfulle svartsekker med hele og fine klær, vinterjakker, sengetrekker, vesker osv. Ble skikkelig forbannet da jeg så dette. Kunne gitt det bort på finn.no i stedet.

Vi har akkurat flyttet og jeg ga bort to stappfulle svartsekker med hele og fine klær, vinterjakker, sengetrekker, vesker osv. Ble skikkelig forbannet da jeg så dette. Kunne gitt det bort på finn.no i stedet.
Tenkte det samme jeg også! :-/

Det er så stygt! Snakk om lavmål. Jeg har noen klær jeg vil gi vekk, men jeg vet sannelig ikke hvilken organisasjon som er verdig nok... Det er mange Fretex-kontainere her, men har hørt litt dritt om Frelsesarmeen, så jeg vet ikke om jeg skal gi det til dem. Kanskje asylmottaket hadde vært noe... Ellers er man jo nesten nødt til å egenhendig reise til utlandet og gi det direkte til dem som skal bruke det.

Hvilke var det snakk om? Har noen poser med klær+at jeg skal rydde mer i skapet mitt.

Det er så stygt! Snakk om lavmål. Jeg har noen klær jeg vil gi vekk, men jeg vet sannelig ikke hvilken organisasjon som er verdig nok... Det er mange Fretex-kontainere her, men har hørt litt dritt om Frelsesarmeen, så jeg vet ikke om jeg skal gi det til dem. Kanskje asylmottaket hadde vært noe... Ellers er man jo nesten nødt til å egenhendig reise til utlandet og gi det direkte til dem som skal bruke det.
Hvilke var det snakk om? Har noen poser med klær+at jeg skal rydde mer i skapet mitt.

Her er obs-lista!
http://innsamlingskontrollen.no/nb/obs-liste/

Derfor gir jeg aldri verken klær eller penger som skal utenfor landegrensa. Utrolig kjipt altså! :(

Uff dette var trist:( har også gitt kjempemasse over årene til en av de på obs-lista ser jeg!
Vi har kontainere rett utefor blokka vår, bor i studentby og har flere ganger ferska folk som prøver å ta seg inn i konteineren eller som lurer andre med å sette poser uttafor konteineren og later som den et full så folk også setter sine poser utefor, slik at luringene seinere kan komme tilbake og ta det de vil ha:@ blir sint når jeg ser sånt!

Har gitt til UFF i flere år, kommer til å fortsette med det:) Støtter heller ikke Fretex, bl.a pga deres syn på homofile..
Hva er det med Fretex og homofile?

Hva er det med Fretex og homofile?
Frelsesarmeen støtter kun ekteskap mellom en mann og en kvinne. Soldater må leve etter det livssynet. De har flere saker bak seg med diskriminering av homofile. For meg blir det en prinsippsak, veit jo at de gjør mye bra, men pga det gir jeg de ingenting..

Back
Topp