Kleshjelp? :)

Fargeblyant

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg skal på en jobbmiddag på en flott restaurant (Maaemo) i april, da er jeg høygravid.
Også skal jeg i bryllup i august når baby er 2 mndr og jeg ammer.

Har dere noe forslag til klesvalg til disse to begivenhetene? Som er fint og praktisk. :)
(Kan legge litt penger i det.)

Sånn ellers, hvor kjøper dere mammaklær og hva er dere mest fornøyd med? :)

Jeg kjøper mammaklær på Zalando. Der et utvalget mye større enn noen annen butikk jeg har sett. Og jeg har funnet noen av de samme plaggene der som på Svangerskapet i Oslo, men billigere på Zalando.
Jeg syns riktig nok det er vanskelig å finne fin ammekjole. Jeg skal også i bryllup til sommeren og har ennå ikke greid å finne ammekjole som passer til det

Asos![emoji4] finnes også mange vanlige kjoler som er enkle å amme i/behagelige, i følge venninner som har hatt samme "problemstilling" [emoji4]

Mamalicious har greit utvalg i ammevennlige kjoler. Noen passer også med babymage :)

Må spørre om noe mer!

Har lest at mange anbefaler å sove med ammesinglet fordi det holder ammeinnlegg på plass, så slipper man å sove med BH.
Er det noen som vet om de fra H&M duger? De fleste skriver "ammesinglet fra Lindex."
Det bare at H&M er litt nærmere, men hvis Lindex sine er bedre så venter jeg til jeg kan dra dit.

Må spørre om noe mer!

Har lest at mange anbefaler å sove med ammesinglet fordi det holder ammeinnlegg på plass, så slipper man å sove med BH.
Er det noen som vet om de fra H&M duger? De fleste skriver "ammesinglet fra Lindex."
Det bare at H&M er litt nærmere, men hvis Lindex sine er bedre så venter jeg til jeg kan dra dit.

Jeg har kjøpt hm sine. Har ikke noe erfaring selv enda, men de fleste jeg kjenner bruker se fra hm :-)

Må spørre om noe mer!

De fungerer veldig greit, de fra H&M. Så test de ut før du tar en lenger tur. :-)

Noen som vet noen forskjeller på ammesinglettene fra HM, Lindex og Kappahl? Bortsett fra at HM sine vel er litt kortere enn de andre (der kom frem i en annen tråd her. Viktig for oss som er litt høye:) )

Back
Topp