Hvilken bruker de nå?
Ser at vi jammen må opp i 92 nå i bodyer [emoji85]
Ser at vi jammen må opp i 92 nå i bodyer [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn tenker jeg og Men synes HM har blitt kjempestore i størrelsen? Før var de små synes jeg.. dumt at de endrer sånn. Lindex også har blitt enorme i størrelsen.86 i bodyer og 92 i bukser. 92 rett og slett for å ha noe å vokse i så slipper jeg å kjøpe nye hele tiden. Har gjort det med bukser så og si hele tiden hoppet over en str.
Ja lindex bodyer er lange så der er det 80 på noen ennå. Hm tror jeg at vi må opp i 92 på snart [emoji4]
Synes hm krymper så. Kjøpte pysj i 86 og den er blitt vaska 2 ganger og angrer for at jeg ikke tok 92. Er dette og slett derfor jeg synes de er litt små.Sånn tenker jeg og Men synes HM har blitt kjempestore i størrelsen? Før var de små synes jeg.. dumt at de endrer sånn. Lindex også har blitt enorme i størrelsen.
Ja, de gjør det her og. Samme med Pippi, om du har prøvd dem?Synes hm krymper så. Kjøpte pysj i 86 og den er blitt vaska 2 ganger og angrer for at jeg ikke tok 92. Er dette og slett derfor jeg synes de er litt små.
Vet ikke. Hvor kjøper man det? Kjøpte noen pysjer i sverige på grensens barn de måtte jeg gi vekk etter en vask for da hadde de krympet over en str.Ja, de gjør det her og. Samme med Pippi, om du har prøvd dem?
Internett, eller så har jeg kjøpt på babyshop. Har 3 bodyer for 100 kr der Eller to pysjer for 150. Men må jo opp sto str for de krymper noe ekstremt.Vet ikke. Hvor kjøper man det? Kjøpte noen pysjer i sverige på grensens barn de måtte jeg gi vekk etter en vask for da hadde de krympet over en str.
74, såvidt begynt med noe 80, det er fortsatt litt stort.