Kles Str

80-92.

Lindex er store i bodyer synes vi så der går 80 :)

Men bruker nok mest 86 i innetøy for tida. HM i 92 blir for stort (før vaskemaskin + tørketrommel ;) )

86, men bytter nok snart over til 92.

86 i bodyer og 92 i bukser. 92 rett og slett for å ha noe å vokse i så slipper jeg å kjøpe nye hele tiden. Har gjort det med bukser så og si hele tiden hoppet over en str.
Ja lindex bodyer er lange så der er det 80 på noen ennå. Hm tror jeg at vi må opp i 92 på snart [emoji4]

86 i bodyer og 92 i bukser. 92 rett og slett for å ha noe å vokse i så slipper jeg å kjøpe nye hele tiden. Har gjort det med bukser så og si hele tiden hoppet over en str.
Ja lindex bodyer er lange så der er det 80 på noen ennå. Hm tror jeg at vi må opp i 92 på snart [emoji4]
Sånn tenker jeg og :) Men synes HM har blitt kjempestore i størrelsen? Før var de små synes jeg.. dumt at de endrer sånn. Lindex også har blitt enorme i størrelsen.

Sånn tenker jeg og :) Men synes HM har blitt kjempestore i størrelsen? Før var de små synes jeg.. dumt at de endrer sånn. Lindex også har blitt enorme i størrelsen.
Synes hm krymper så. Kjøpte pysj i 86 og den er blitt vaska 2 ganger og angrer for at jeg ikke tok 92. Er dette og slett derfor jeg synes de er litt små.

Synes hm krymper så. Kjøpte pysj i 86 og den er blitt vaska 2 ganger og angrer for at jeg ikke tok 92. Er dette og slett derfor jeg synes de er litt små.
Ja, de gjør det her og. Samme med Pippi, om du har prøvd dem?

Vet ikke. Hvor kjøper man det? Kjøpte noen pysjer i sverige på grensens barn de måtte jeg gi vekk etter en vask for da hadde de krympet over en str.
Internett, eller så har jeg kjøpt på babyshop. Har 3 bodyer for 100 kr der :) Eller to pysjer for 150. Men må jo opp sto str for de krymper noe ekstremt.

74, såvidt begynt med noe 80, det er fortsatt litt stort.

86-92:)

Back
Topp