Kles str på babyene?

Her bruker lillegutt 50 i det meste å 56 i noe, er 3 uker!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ho bruker 56 nå, vokste just ut av str 50, bruker også noe av sommertøyet i str 62 :) ho var 6 uker på mandag :)

Minien vår bruker 50, men det er litt stort, så vi har noe i 44 også, men det er jo nesten umulig å få tak i.. Han er 1,5 uker.

Baby var 50 lang ved fødsel men jeg kan fortsastt bruke sparke dress og bukse i str 50, ellers så passer 56 perfekt.

Han passer akkurat 56, så bruker noe 56 og noe 62. Men han er større i overkroppen enn under. Så blir spennende å se frem over. Han blir 7 uker på fredag.

Min snuppe er 7 uker nå og bruker str. 56 ennå. Det er nok ikke altfor lenge til vi kan gå over til 62 i bodyer iallfall, for hun har lang rygg, men bukser bruker hun fortsatt str. 50... hun har korte ben. Pysjer i den mer spesielle størrelsen 60.
Sokker i de 2 første størrelsene er iallfall bare å glemme. Hun lever på en stor fot ;)

Idag innså jeg at babyen vår har vokst ut av str 50 :( Den fine bodyen som jeg har strikka i alpakka, og regna med å bruke til høsten er strekt til bristepunktet, gitt...

Samme her :( litt kjedelig igrunn , og rart det er så forskjellig :o

Ja veldig kjedelig! For lillemann har blitt så lang føler jeg, så vil så gjerne vite, hahah :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Snupp er 5 uker og bruker 56, og straks 62 i noe:-)

ikke hos oss heller, men vi målte selv vi :)

Ja skulle gjerne målt selv vi også, men vi har sånn super teit målestokk bare, også glemmer jeg alltid å kjøpe :P Men nå er jo lillemann 8 uker idag, så får jo heldigvis snart målt han på hs :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja skulle gjerne målt selv vi også, men vi har sånn super teit målestokk bare, også glemmer jeg alltid å kjøpe :P Men nå er jo lillemann 8 uker idag, så får jo heldigvis snart målt han på hs :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥
ja, altså, vi målte selv på helsestasjonen :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

ja, altså, vi målte selv på helsestasjonen :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Så mye klarer jeg å tenke selv om dagen da, hahah! :P Ja har ikke tenkt på det når jeg har vært der jeg, for da har jeg bare fokusert på vekta pga han er så lubben :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp