LilleLavendel
Forumet er livet
og så er det noe med å se velstelt ut forøvrig da. ren og pen liksom. tenker jeg da. men er jo delte meninger om kleskode skjønner jeg:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trude Ellerei
Jeg bor i tunika og tights, og er veldig opptatt av komfort - så det ville jeg anbefale.
Og viktig med lite utringing, for når man bøyer seg stadig, så vil man jo ikke være på utstilling. En deilig cardigan eller fleecejakke/-genser er også deilig å ha i nærheten.
Funker fint i min lille barnehage i hvertfall.
ORIGINAL: Helene Burugle
Det du føler for.
Personlig hadde jeg valgt klær som er lett å røre seg i. Jeg har et par jeans som funker som "lekebukser" og de hadde jeg antakelig brukt en del. Jeg liker ikke å bruke joggebukser utenfor hjemmet mitt.
ORIGINAL: LillianneLie
Jeg bruker omtrent bare joggebukser/velurbukser på jobb, men ser at mange andre "kler seg litt opp".
Det går ikke en dag uten at jeg blir synlig skitten, spesielt på denne tiden av året, så synes det er greit å bruke klær jeg ikke er så redd for[:)]
ORIGINAL: et_lite_vesen
For min del kan du bruke hva du vil [;)]
Hørte om noen som måtte ha på seg t-skjorter i den verste sommervarmen, av respekt for barna.Det syntes jeg nesten blir litt småtragisk... [8|]