kler mannen seg bra?

lille iskaffe

Forumet er livet
Syns du mannen din kler seg bra? Hva er bra?

Ja, synes han er flink til å kle seg! Han er flink til å matche farger... det liker jeg[:)]

Ja, det gjør han[:D]
Det er eg som kjøper klær til han,
han er nike shox, jeans eller army bukser og tettsittende genser type[:D]
Han er kroppsbygger og har nesten ikke hår, så han passer ikke akkurat i pentøy[8D]

Ja..NÅR JEG FINNER FREM KLÆR[8D] Ellers går det somregel i jeans og sort tskjorte med trykk på[:)] Hehe...vi blir nokk aldri enige[:D][:D]

Nei.. [:'(] Han har klær som ligger i skapet som han vel ikke vet at han har en gang, for han går bare med de samme kjedelige plaggene hele tiden. Jeg prøver å legge de klærne han bruker mest, nederst i klesbunken når de er vaska, men han roter dem fram allikevel. Og hjemme går han bare og dasser i skitne, slitne joggebukser og t-skjorter. Og barbere seg? Neeeeida... [:'(]

nei, ikke spesielt.[:D]  arbeidsklær på jobben, olabukse og den første t-skjorta han trekker ut av skapet sånn ellers.

men jeg er ikke så superfancy selv heller, så det går greit. [;)]

Ikke så verst, men han har bruk for litt veiledning fra meg nå og da.. [8D]

ORIGINAL: giggsy

Nei.. [:'(] Han har klær som ligger i skapet som han vel ikke vet at han har en gang, for han går bare med de samme kjedelige plaggene hele tiden. Jeg prøver å legge de klærne han bruker mest, nederst i klesbunken når de er vaska, men han roter dem fram allikevel. Og hjemme går han bare og dasser i skitne, slitne joggebukser og t-skjorter. Og barbere seg? Neeeeida... [:'(]

Stakar, hva går du med hjemme da? ballkjole?[8D]

ja!! det er jo jeg som kler han[:D][:D][:D]
olabukse tskjorte og hettegenser! eller en skjorte[:)]

Arbeidsklær på jobb, joggebukse og sliten genser hjemme.[:'(]
Ute blandt folk, jeans, nøytral t-skjorte eller genser.

I mer ordentlig selskap bruker han jeans med en tøff skjorte til. Jeg som sier han kler skjorter da.[:D]

Også syns jeg han ser veldig stilig ut i dress. Husker da vi kjøpte ny dress, damene i butikken mente han måtte ha stått modell for de buksene, satt som støpt. Jeg var passe stolt over at andre damer syns samboeren min er snasen i dress.[8D]

Når han kommer hjem fra jobben i arbeidsklær så river han de av seg også går han i bokser store deler av dagen[8|][8D] Hvis ikke vi skal ut eller noe sånt da, for da kler han seg fint[:)]

Ja det synes jeg! Selv om jeg ser potensiell mulighet til forbedring ;) jeg viser han masse fine klær som han påstår han ikke kommer til å like;)

Han er vel en jeans Og t-skjorte fyr, men det passer til hans veltrente kropp og tatoveringer[:D] Hadde ikke passa med en bootcut bukse og skulderveske til en så forholdsvis røff mann liksom[;)]

Back
Topp