Kleo79

det lurer jeg på også! [:D]

Jeg vil å væme å lure [:D]

ORIGINAL: ilabom

jeeeeeg ooog

me 2 [:)]

ORIGINAL: ilabom

sign  :D

Det lurær jæ på å [:)]

Tenker på deg jeg og Kleo [:)]

Jeg har sittet på sofaen med gullet på brystet og lest alle de utrolig koselige mld fra dere. Tusen takk for at dere tenker på meg!!

Gullet fikk erstatning igår kveld, og sovnet tilslutt kl 2230. Jeg måtte amme kl 0230 og 0530, og så våknet hun skikkelig kl 07. Spiste da 130 ml erstatning fordelt på 2 runder, og sovnet igjen kl 0815. Våknet igjen kl 0945, ble stelt og spiste 40 ml til før hun sovna igjen kl 1015. Sover fortsatt nå.

Syns ikke hun har spist masse mtp at hun skal ha over 750 ml pr døgn, så jeg er spent på hvor mye hun spiser iløpet av dagen. Det er uansett foreløpig vært en utrolig bedre dag idag enn igår! Bare bitte litt skriking, hvilket er utrolig deilig!

Frøken Lillan, jeg har tenkt på det samme selv. Tenker også at det har bygget seg opp over litt tid nå, slik at hun har kommet til et punkt hvor kroppen KREVER mer næringsrik mat. At det var derfor hun skrek så ille igår og forgårs. Prøver derfor erstatning i hele dag. Både for å se effekt, og for å se hvor mye hun spiser. Vi skal til hs på mandag, så blir spennende å veie henne.

ORIGINAL: Kleo79

Frøken Lillan, jeg har tenkt på det samme selv. Tenker også at det har bygget seg opp over litt tid nå, slik at hun har kommet til et punkt hvor kroppen KREVER mer næringsrik mat. At det var derfor hun skrek så ille igår og forgårs. Prøver derfor erstatning i hele dag. Både for å se effekt, og for å se hvor mye hun spiser. Vi skal til hs på mandag, så blir spennende å veie henne.

Ja, det kan jo være det, at hun har nådd det punketet der kroppen krever næringsrik mat. Er jo verdt å finne det ut ihvertfall, for hun går under endel av punktene.
Her er en link, om du ikke allerede har sett den:  http://www.sovlillebaby.com/formelk.htm 

Huff, jeg håper virkelig det hjelper på nå, og at dere finner ut av problemet, skjønner godt du er sliten og at mammahjertet kanksje har nådd maks. Krysser fingrene for deg kleomor :)

Bra at dagen i dag har vært bedre da...
Får håpe dere ser enda mere bedring i helgen,om du skal forsøke med mme,du fortjener å få kose deg nå,virkelig.

ja håper det bedrer seg litt for dere nå, det fortjener dere alle... sliter jo voldsomt på de små selv å skrike, være urolig og ikke få sove...

Må bare få si at jeg har ikke hatt nok næring i min melk fra starten av så de 3 første ukene før vi oppdaget det skreik gutten voldsomt mye nesten døgnet rundt, sov ikke, bortsett fra litt hvor han lå på oss og sov osv... med en gang han fikk mme som hadde mere næring så forandret det seg totalt, så er jo mulig at det nå er for lite næring i melka di som det sies her...

Back
Topp