klenger konstant!

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Jentungen henger konstant i bena på meg om jeg ikke bærer henne. Vil ikke være på gulvet uansett om jeg sitt der eller ei! Min ellers så blide jente er sur og grinete hele tiden! Periode vi må gjennom? Flere som har det slik? Evt tips?
 
Ikke sånn her, men kanskje hun holder på med tenner? Eller så kan det være seperasjonsangst kanskje? Er ikke det vanlig for alderen?

Får håpe det går over, og hun vil leke igjen :)
 
Når pappaen er hjemme kan hun leke for seg selv lenge, men når det er bare oss to blir hun veldig klengete. Eneste måten jeg får laget mat på er hvis jeg setter henne i stolen og gir henne blåbær hun kan spise på imens. Hun veier heldigvis veldig lite så hun er lett å bære.
 
I dag var fortann nr to gjennom, så håper det er dette som plager henne. Utrolig koselig med kos å klem, men har et stakkars hus som trenger en liten husvask.. Drar jo over gulvene hver kveld siden gullet for det meste fyker rundt der, men resten av huset er mildt sagt ubeboelig snart :-P Mannen vurderer nok å anskaffe en kone til snart! Hehe..
 
Jeg har det sånn her i huset også. Håper det går over snart. Hun holder på å reise seg og prøver å gå litt. Tror det er dette som gjør det. Hun kommer liksom ikke fort nok frem alene
 
Back
Topp