Klementiner/mandariner

jeg har fått helt dilla på mandariner for tiden jeg.... mmmmmm[:)]

Clementiner er kjempegodt, men bare de med sånn hardt og porøst skall. Ikke se som har seigt skall. De er sure...skal jaggu meg ta meg en clementin til csi. Selv om jeg har kost meg med sjokolade og ostepop. Startet visst helgen tidlig.

Jo surere jo bedre [:D]

handla inn mandariner i går jeg,så jeg sitter å gomler på nå[:)] minner meg sånn om jul!![:D]

Det er godt, men de jeg har fått tak i er litt sure enda[:'(]

det blir å kjøpe mandariner idag ja! fikk en når jeg var hos svigers, noe så godt! minnet maks om jul

Klementiner er godt ... mmmmm

Noen som vet forskjellen på klementiner og mandariner???

aner ikke trista men digg er det uansett... men er ikke mandariner med tykt skall og er søte? hmmm....nam nam nam jo surere jo bedre

ORIGINAL: Trista

Klementiner er godt ... mmmmm

Noen som vet forskjellen på klementiner og mandariner???

Vet ikke om dette stemmer, men jeg har hørt at det er stener i den ene og ikke i den andre..
Altså, jeg har kjøpt clementiner nå, og de er det steiner i. Da skal det ikke være steiner i mandariner. [;)]
Men har aldri sjekka ut dette, kom bare på det nå.

Jeg vil uansett helst ha den uten steiner!! [:D] Men de selger bare clementiner om dagen har jeg sett..

De vi har kjøpt nå, er ihvertfall ikke uten smak.. Litt sure, men ganske så gode!!

jeg har lest at en av typene ikke blir solgt i Norge...hmm, husker ikke hvor jeg leste det, men ble litt overrasket..

om det stemmer, vet jeg ikke......

Hei. Clementiner er de "store" man får kjøpt, og mandariner er de bitte små som kommer nærmere jul..

Mandarinene er vel heller ikke så sure???
Jeg synes de er best nå som de er så sure.

Mandariner er vel søte tror jeg. Men clementinene med tynt seigt skall er sure! De med tykt og porøst skall er søte.

Back
Topp