Kleint :-/

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg må bare høre om noen vet hva dette er! Klør og svir MASSE nedentil! Har tatt to soppkurer for jeg tenkte kanskje det var sopp, men blir ikke bedre.. Klør så jeg blør :( Unnskyld for privat spørsmål...
 
Da fortsetter jeg I samme lei; har du noe utflod eller er det noe lukt? Kan være bakteriell vaginose evt noe annet. Vanskelig å si da det er litt diffuse symptomer. Anbefaler å ta turen til fastlegen din uansett.
 
Da fortsetter jeg I samme lei; har du noe utflod eller er det noe lukt? Kan være bakteriell vaginose evt noe annet. Vanskelig å si da det er litt diffuse symptomer. Anbefaler å ta turen til fastlegen din uansett.
Googlet bakteriell vaginose og tror kanskje det kan være det... Takk! :)
 
Jeg hadde samme problemer for 3 år siden etter jeg hadde fått mitt første barn, og dro til legen å fikk 2 stikkpillere mot sånn bakterier, og da ga det seg :) hadde prøvd soppkur flere ganger uten at det hjalp
 
Kommer jo an på om det er innvendig eller i huden utenpå. Kan være lichen sclerosis eller annen hudproblematikk om det er utenpå (eller reaksjon på såpe/klær. Dersom det er på innsiden er det mer sannsynlig sopp enn bakteriell vaginose. Bakteriell vaginose er jo preget at sterk lukt og mye utflod mer enn noe annet.

Få deg en gynekologtime, det er nok det lureste! Lykke til
 
Back
Topp