Kleint hos legen!

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Noen andre enn meg som syntes det har vært kleint hos legen?
Var på første kontroll idag hos en som egentlig ikke er min lege som jeg aldrig har sett før.. vet ikke hvorfor jeg fikke time hos han istedenfor min men er nok fordi min har ferie.. Han spurte om så mye rart som antagligvis ikke er relevant.. vi traff rett og slett ikke tonen .. Jeg kom inn han spurte om hvorfor jeg var her idag,, noe han viste jeg sa jeg var gravid, ja det kunne han lese sa han.. ja hvorfor spør du da?, han spurte hvorfor jeg hadde bestilt timen og hvorfor jeg hadde kommet der idag etterpå dette også. hva han kunne hjelpe med ... jeg følte meg virkelig uvelkommen, jeg mener hvofor kommer man til legen i svangerskapet? jo for og ha den vanlige svangerskapskontrollen velll.. må han jo forstå :p han maste og gravde veldig om hvor mange spontanaborter... jeg spurte om det var nødvendig og ta den gynokologiske undersøkelsen siden jeg trossalt tok både klamydia, hiv alt av kjønssykdommer prøver i oktober. Da spurte han om jeg var sikker på at det ikke var noen muligheter for at jeg kunne ha noe av dette fordiom.. NEI da hadde jeg sakt det vell, han har trossalt taushetsplikt. ja det var jo greit det da sa han.. på helsekortet har han vist skrevet.. ønsket ikke og ha gynokologisk undersøkelse.. var ikke det jeg sa , jeg kunne godt tatt den, vist han ikke kunne skrive svarene fra oktober prøvene på helsekortet... har hørt noe om at de behandler deg som om du skulle hatt hiv om du ikke tar den ? jeg fikk omsider tatt blodprøver og urinprøve og tuslet videre.. Flau som fy,, guud å kleint.. Ja og så sa han at neste gang MÅTTE jeg gå til jordmor,. det bestemmer jeg vell strengt tatt sjøl!
Ja kanskje jeg bare er litt hormonell men godt å få skrevet ut :p mye mer å som ble sakt som ejg ikke husker ifarta . i am not going back to him ..

Jo forsten han spurte om jeg var sikker på at jeg var gravid denne gangen siden jeg hadde vært gravid så mange ganger og bare mistet.. Jeg sa ja hallo jeg har jo vært på ul.. ja det viste jeg jo jeg leste det isted. kom det fra han.. den var vist 9 mm forgie fredag.. ja der hadde han svaret på spm sitt .. guud altså ! ;)

Er det alså vanlig med en gynokologisk undersøkelse første gang???? "I sjokk"

Venter en liten i februar ❤️

Herregud for en toskete lege! Enn og snakke sånn? Det verste synes jeg var at han spurte om du var sikker på at du var gravid?? Hallo liksom???

Helt enig med deg ang. hva han skrev på helsekortet angående GU. Du har jo alt vært på UL og der tar de jo en undersøkelse. Pluss at hvis du tok prøver i oktober så er det strengt talt ikke nødvendig! Tar da ikke av trusa ved hvert legebesøk vel! Off for en fyr. Kjenner jeg blir provosert :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke tatt i mine tre svangerskap. Tror det var vanlig før i tiden

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hjelpe meg! Sikkert lurt å få seg en god jordmor og be henne stryke de tingene som er unødvendige i helsekortet. Jeg tok første timen hos jm denne gangen sidene de to legene som jeg tidligere har hatt første kontroll hos har skrevet så mye rart og urellevant.
Men det med antall svangerskap og sa/ma skal være med. Ihvertfall står det alltid på mine helsekort.

Hvorfor i all verden skulle han ta GU da??? Det gjør man jo ikke på en svangerskapskontroll? Dette var bare rart... Dette skjønte jeg ikke! Snål fyr! Merkelige greier..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har heller aldri hatt GU på svangerskapskontroll... For en idiot... Bedre om han bare hadde sakt at han ikke hadde peiling da!

Sent from my iPad using BV Forum

GU inngår ikkje i den vanlige svangerskapsoppfølginga ( kun ved ynskje eller behov). Det blir tatt obligatoriske blodprøver for å utelukke ein del sjukdommar.

Hiv får du sjekka ved blodprøver. Det gjorde iallefall jeg når jeg var på kontroll. Ble anbefalt å si ja til å testes for det pga behandlingen man får på sykehuset. Legen spurte også om det var lenge siden gu siden jeg tar det privat, det var i mars i fjor, og det var ikke noe problem.
Merkelig lege du var hos...

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Hadde gitt beskjed til damene i resepsjonen at hsn vil jeg ALDRI mer til og ar han var ubehagelig og nesten litt frekk å prate med. D har du all rett til.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hiv får du sjekka ved blodprøver. Det gjorde iallefall jeg når jeg var på kontroll. Ble anbefalt å si ja til å testes for det pga behandlingen man får på sykehuset. Legen spurte også om det var lenge siden gu siden jeg tar det privat, det var i mars i fjor, og det var ikke noe problem.
Merkelig lege du var hos...

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
Ja det kan jo hende men forgie gang i oktober tok jeg alt av hiv , klamydia, hepatitt. .. Det meste som finnes av kjønnssykdommer tok både blodprøver og prøver fra kjeden. . Tok hiv prøve med guttungen også når jeg var gravid m han..tok en hvor de tok én sånn bomulls pinne i skjeden som de sendte inn... Hvis det ikke var hiv har jeg ikke blitt informert hva de sjekket ... Da sa dem også at det var prosedyre og ta klamydia test siden jeg ikke hadde fylt 25år enda. Men da hadde akkurat mannen sjekket seg så de var da enige om at det ikke var vits . Virker Ikke Som Han Hadde Så mye Erfaring ang. Graviditet .

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Hadde gitt beskjed til damene i resepsjonen at hsn vil jeg ALDRI mer til og ar han var ubehagelig og nesten litt frekk å prate med. D har du all rett til.

Kommer til å takke nei om jeg evnt skulle fått han igjen. Han spurte også om jeg hadde fortalt om graviditeten til faren ja sa jeg hvor han sa ja du har vell det ? . . Øh ja han har vist det lenge .. Ja det var jo enda godt sa han følte meg så liten der jeg satt :p tenk om jeg var blitt gravid og ikke Vært sammen med faren og ikke turt og fortelle det til han enda .. lurer på hvordan jeg da hadde blitt behandlet o_O ...

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Last edited:
Hadde i mitt hormonraseri skjelt ut legen....

Back
Topp