Kledelig pløsen?!

<3

Blir kjent med forumet
Helt utrolig så fort den magen skulle komme denne gangen da?!
Går ikke å " trekke inn" magen heller...så det blir trivelig de neste tre ukene..for det vises nå, enda jeg bare er 9 uker på vei :confused:
Men de som ikke vet tror nok bare jeg har lagt på meg..nei jeg gleder med til det er en skikkelig baby-mage!
*puh* :smiley-ashamed008

Samme her, magen har blitt betydelig større :( Er 8+2 i dag :) Jeg unngår å bruker stramme topper, men sliter med å finne bukser som passer. :( Gleder meg til uke 12 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Store gensere og hettejakker lånt av mannen. Men vises ikke så godt på meg enda, jeg er bare veldig oppblåst :P

Jeg gleder meg også veldig til ordentlig fast og fin babymage! Håper den kommer tidligere denne gangen! Sist viste d ingenting for folk som ikke så meg uten klær før jeg var over 7 mnd på vei! Så bare fleskete ut ;)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Spent på hvordan min er når jeg er 9 uker. Foreløpig går det fint, men nå er jeg jo bare 5+2 :/ syns tiden går så sakte!!

hehe, samme her ;) Er litt flubby fra før... så de som ikke vet tror sikkert jeg har spist litt for mye ussunt i d siste :P men tenker d blir fort nok en skikkelig gravid mage denne gangen.. Har det på følelsen :P

Er i uke 6. Synes både magen og puppene har vokst. Er 4.gangs....så dette kan bli spennende framover. Må nok passe på hva jeg har på meg. Har ikke lyst til å bli avslørt

Er i uke 6. Synes både magen og puppene har vokst. Er 4.gangs....så dette kan bli spennende framover. Må nok passe på hva jeg har på meg. Har ikke lyst til å bli avslørt
Fjerdegangs her også, og jeg føler at jeg ser veldig gravid ut, magen har gravidform allerede, en myk luftig kul nederst;) Huff ja skal bli vanskelig å gjemme den og evt bortforklare, må liksom plutselig begynne å bruke vide store gensere, jeg som nesten bare bruker tettsittende klær og liker å trene(folk aner vel ugler i mosen). Vil så gjerne fortelle selv i uke 13! Ellers så er puppene små hoss meg foreløpig heldigvis:)

Magen begynte å komme i forrige uke, å nå er den en liten kul. Akkurat "for stor" til å skjule den med t-skjorter. Så i dag gikk jeg til innkjøp av to gode og vide ullgensere :-)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Hehehe, bra det er flere ;)
Her er puppene mye større enn vanlig..så det spørs om vi klarer å holde dette hemmelig i 3 uker til.
Men får gjøre mitt beste!

Har mage fra før, så tar nok litt tid før det synes :p Jeg bruker litt vide klær til vanlig og på jobb har vi vide jobbantrekk ;)

Synes det er vanskelig selv...
magen buler ut allerede, klarer og trekke den litt inn men merker det er veldig anstrengende og gjøre det hele tiden..får ikke igjen knappen på noen av buksene mine, så har shoppet ett par mammabukser allerede. Tenker jeg bare må bruke noe vide skjorter/gensere over frem 12 uker;)

Jeg er så oppblåst att det ser seriøst ut som jeg er i 7 mnd:p er helt forferdelig! Ekke tvil om att jeg blir svææær fortsetter det i den duren her! Har matlyst fra en annen verden også !

Sent from my iPhone using BV Forum

Vises ikke så mye på magen her, ser bare ut som jeg har kost meg med masse god mat i sommer, da jeg er super oppblåst! Men puppene! Herregud som de har vokst! Nå fyller jeg ut en bh som alltid har vært alt for stor til meg :-O

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Uff synd jeg seg gravid ut allerede s:p Er sikkert på at folk stusser over det eller tenker jeg har blitt feit :oops:

Samme her... håper det bare er min kjære som ser det foreløpig.. vil holde dette litt skjult...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp