T teba Gift med forumet 28 Mai 2006 #1 har dere beygnt å gå over til KOMFERTABLE KLE...dvs vekk med trange sexye donrier og flørtetruser!!! det har eg!!![8D][:)][:D]
har dere beygnt å gå over til KOMFERTABLE KLE...dvs vekk med trange sexye donrier og flørtetruser!!! det har eg!!![8D][:)][:D]
tojenter Forumet er livet 28 Mai 2006 #2 har bare 1 dongeri bukse igjen som passer til meg, så her går der foreløpig nesten bare i joggebukse..
har bare 1 dongeri bukse igjen som passer til meg, så her går der foreløpig nesten bare i joggebukse..
Iroim Elsker forumet 28 Mai 2006 #3 Sliter med dongeribuksene mine, de går på, men puste, ja det er en annen ting... Mye treningsbukser her.
Sliter med dongeribuksene mine, de går på, men puste, ja det er en annen ting... Mye treningsbukser her.
tvilling38 Elsker forumet 28 Mai 2006 #5 Nupp samme klær som tidligere. Har gått ned noen kilo siste ukene så her er vanlige bukser blitt løse i linningen[:)]
Nupp samme klær som tidligere. Har gått ned noen kilo siste ukene så her er vanlige bukser blitt løse i linningen[:)]
5.mannpåvei Forumet er livet September To Remember 2022 Septemberlykke 2024 28 Mai 2006 #6 bruker nesten ikke ola-buksene mine lengre...Men det er litt fordi det er sommer også! :)
lattermild Forelsket i forumet 28 Mai 2006 #7 Her går det i "minst mulig stramming rundt magen" - magen har ikke vokst, men klær som strammer i det hele tatt er ubehagelige... [&:]
Her går det i "minst mulig stramming rundt magen" - magen har ikke vokst, men klær som strammer i det hele tatt er ubehagelige... [&:]