Kle på-kaldt ute

Min2

Blir kjent med forumet
Hvordan vil dere kle på babyen når dere skal på ikea f.eks, i -5 til -10 grader? Til og fra bil. Vil gjerne bruke vogn.

Vi har lammeskinnspose så jeg ville hatt innendørsklær pluss lue og lukket posen, for så å åpne posen og ta av lua vel inne :)

Vi har motorvarmer så bilen er god og varm før vi starter. :) Den lille turen fra døra til bilen og hoppet fra bilen til vogna tipper jeg går fint uten å pakke på med klær :)

Men tenker at bilen blir kald på ikea?
Hehe, det er sant. :) Da ville jeg hevet et pledd over henne i bilstolen til bilen ble varm, evt så har IKEA her parkeringskjeller ;) Ved ekstra kalde dager ville jeg nok hatt på enn en freecedress eller noe sånt da.

Hehe, det er sant. :) Da ville jeg hevet et pledd over henne i bilstolen til bilen ble varm, evt så har IKEA her parkeringskjeller ;) Ved ekstra kalde dager ville jeg nok hatt på enn en freecedress eller noe sånt da.
Ja, tenkte på det samme rett etter jeg skrev det ;) vi har ikke det her.
Men takk for svar, hørtes ut som en lur løsning :)

Her har jeg på ulltøy innerst og en sånn kjøredress i ull. Så putter jeg ungen i vogna med saueskinn under og tukk dyne i dun over. Når jeg da kommer inne på et senter el.l så tar jeg av dressen ned til livet og letter på dyna/evt tar den av. Er det veldig kaldt har jeg teppe av ull oppå dyna når jeg er ut og inn av bilen. Syns posen blir for varm inne på min i alle fall. Dette ble klumsete forklart men håper du skjønner hehe

Hadde kledd på som normalt - vanlige klær, lue og en ikke altfor tjukk dress + pledd over. I vogna har vi skinnpose.

Body og strømpis oftest i ull og lett ulldres over ev jakke eller tykk genser. Har god dun pose i vogna så trenger ikke mer enn inneklær nedi men armene henger jo som oftes over kanten :-)

Ull innerst, litt tjukk ulldress, og ullpledd over på de kaldeste dagene :)

Back
Topp