Klatrepark..

Mamma x 2 jenter

Betatt av forumet
Klarte å love jentene mine at vi skulle ta en tur i klatreparken (mange ziplines) Leser nå at gravide ikke kan delta.. Må blant annet krysse av på samtykkeskjema hvorav en av dem er at man ikke er gravid... hva gjør jeg?? Skjønner det jo når babyen kommer opp av bekkenet.. Men kan det skade så tidlig? Er 8+2 i dag..
 
Kan man ikke det? Pokker, har planer om å dra i klatrepark i slutten av måneden jo!
 
Sendte mail til parken nå, den vi skal til (helgøya) bare fraråder gravide det, ikke nekter.
 
Har du mulighet til å diskutere det med lege/jordmor og ta kontakt med klatreparken dere skal til? :)

Jeg hadde nok ikke tatt zipline o.l. Pga slag mot kroppen generelt, men kunne nok klatret ellers :)
 
Har du mulighet til å diskutere det med lege/jordmor og ta kontakt med klatreparken dere skal til? :)

Jeg hadde nok ikke tatt zipline o.l. Pga slag mot kroppen generelt, men kunne nok klatret ellers :)

Vanskelig å unngå ziplines, men minsten er snart 6 år, så de løypene har for det meste korte ziplines. Men får høre med lege/jordmor i morgen før vi bestiller :) Ikke så lett å skylde på bebi i magen heller, da de ikke vet det ennå.. :)
 
Jeg var i klatrepark nylig, droppet de røde løypene bare.
 
Det er nok for å sikre seg i tilfelle du skader deg og fosteret. Ved uhell i en zipline vil du risikere kraftig støt mot magen. Ei venninne kræsjet i en zipline, da hun «landet» og forrige person ikke var kommet vekk ennå. Knakk håndleddet. Treffer du uheldig kan du jo abortere.
 
Det er nok for å sikre seg i tilfelle du skader deg og fosteret. Ved uhell i en zipline vil du risikere kraftig støt mot magen. Ei venninne kræsjet i en zipline, da hun «landet» og forrige person ikke var kommet vekk ennå. Knakk håndleddet. Treffer du uheldig kan du jo abortere.
Snakket med legen, hun mente det skulle gå bra så lenge jeg holdt meg til barneløypene :) Hun mente sjansen var liten for skade så lenge barnet lå så langt nede i bekkenet ennå :)
 
Snakket med legen, hun mente det skulle gå bra så lenge jeg holdt meg til barneløypene :) Hun mente sjansen var liten for skade så lenge barnet lå så langt nede i bekkenet ennå :)
Er nok lurt å holde seg til barneløypene, de får kanskje ikke så stor fart/har ikke samme risiko.
 
Det er nok for å sikre seg i tilfelle du skader deg og fosteret. Ved uhell i en zipline vil du risikere kraftig støt mot magen. Ei venninne kræsjet i en zipline, da hun «landet» og forrige person ikke var kommet vekk ennå. Knakk håndleddet. Treffer du uheldig kan du jo abortere.
Klatreparken her vi bor får man ikke ta zipline før personen forann har gitt tydelig klarsignal på at det er klart.
 
Klatreparken her vi bor får man ikke ta zipline før personen forann har gitt tydelig klarsignal på at det er klart.
Det var bare et eksempel på hva som kan skje, og de hadde selvsagt slike regler der venninna mi var også. Men ting kan skje likevel. Det finnes jo også trafikkregler for kjøretøy, men mange som kræsjer likevel.
 
Tok zipline og hele pakka når jeg var i utdrikningslag da jeg var 6+1. Det gikk veldig bra, men er jo tidligere enn du er nå. Tenkte ikke på at det kunne være problematisk så tidlig i svangerskapet en gang :hilarious:
 
Back
Topp