Klatrepark

Skye36

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Skikkelig dilemma her nå.
Er klatrepark her jeg er denne uken og er pappa som driver den. Er hver dag snakk om å dra i den. Det er jo hemmelig at jeg er gravid enda.
Tror dere det er risikosport å ta slike klatreløyper?

Skikkelig dilemma her nå.
Er klatrepark her jeg er denne uken og er pappa som driver den. Er hver dag snakk om å dra i den. Det er jo hemmelig at jeg er gravid enda.
Tror dere det er risikosport å ta slike klatreløyper?

Det tror jeg faktisk at jeg hadde turt å gjøre :happy: Kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skulle være greit :)

Det tror jeg faktisk at jeg hadde turt å gjøre :happy: Kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skulle være greit :)
Tenker at det er jo så tidlig, så selen som vi har på kan jo ikke stramme for mye nå. Er jo veldig godt beskytta frøet nå Men må fylle ut sånn egenerklæringsskjema og da må jeg svare nei på gravid.

Ja, og hvis du først skulle falle så klemmer selen godt ovenfor livmoren hvis selen sitter riktig også :) Så helt enig med deg, lille frøet bør ligge veldig godt beskytta :happy: Ja, får ta en liten-stor hvit løgn :hilarious::p

Tenker at det er jo så tidlig, så selen som vi har på kan jo ikke stramme for mye nå. Er jo veldig godt beskytta frøet nå Men må fylle ut sånn egenerklæringsskjema og da må jeg svare nei på gravid.

Ja, og hvis du først skulle falle så klemmer selen godt ovenfor livmoren hvis selen sitter riktig også :) Så helt enig med deg, lille frøet bør ligge veldig godt beskytta :happy: Ja, får ta en liten-stor hvit løgn :hilarious::p
Tusen takk for svar - bare godt å få høre det fra flere

Jeg hadde ikke gjort det tror jeg. Er altfor redd for å anstrenge meg. Og er dessuten jævlig redd for høyder :hilarious:

Regner med du har klatret før og ville gjort det men ikke tatt de mest utfordrende

Takk for svar alle.
Jeg klatret, og er godt vant fra før av ja.
Tror ikke det kan ha tatt noen skade. Bare godt med aktivitet og selen presset ikke så mye på magen som jeg tenkte :)

Back
Topp