Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig dilemma her nå.
Er klatrepark her jeg er denne uken og er pappa som driver den. Er hver dag snakk om å dra i den. Det er jo hemmelig at jeg er gravid enda.
Tror dere det er risikosport å ta slike klatreløyper?
Kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skulle være greit Tenker at det er jo så tidlig, så selen som vi har på kan jo ikke stramme for mye nå. Er jo veldig godt beskytta frøet nå Men må fylle ut sånn egenerklæringsskjema og da må jeg svare nei på gravid.Det tror jeg faktisk at jeg hadde turt å gjøreKan ikke komme på noen grunn til at det ikke skulle være greit
![]()
Ja, får ta en liten-stor hvit løgn 
Tenker at det er jo så tidlig, så selen som vi har på kan jo ikke stramme for mye nå. Er jo veldig godt beskytta frøet nå Men må fylle ut sånn egenerklæringsskjema og da må jeg svare nei på gravid.
Tusen takk for svar - bare godt å få høre det fra flereJa, og hvis du først skulle falle så klemmer selen godt ovenfor livmoren hvis selen sitter riktig ogsåSå helt enig med deg, lille frøet bør ligge veldig godt beskytta
Ja, får ta en liten-stor hvit løgn
![]()
Bare hyggeligTusen takk for svar - bare godt å få høre det fra flere