Klatrepark

Bennyb

Flørter med forumet
Har vært snakk om å dra til høyt og lavt klatrepark. Tenkte at det kan vel ikke være så farlig, man er jo godt sikret og det er jo mer enn hinderløype. Har ikke vært med på det selv før.
Men ser at man må fylle ut egenerklæring om at man ikke er gravid.
Er det virkelig så farlig å gjøre det når man er gravid?
Jeg er 9+3 og er jo ikke noe mage eller noe i veien.
Som sagt ikke vært med på det selv før så vet ikke helt hva som er faren her.

Godt spørsmål! Angående vanlig klatring vet jeg at det skal gå greit i første trimester men at man skal være mer forsiktig med fall og støt i kroppen ved at man hopper langt ned el i andre trimester :-) du kan jo ringe dem og spørre? :-)

Det lurer jeg også på , skal på utdrikningslag og vi skal på klartpark kanskje :-p tenkte også å Ev.spørre klatreparken :-)

Jeg har vært i klatrepark både utenom svangerskap og tidlig i svangerskap. Hadde ikke sett på det som et problem selv i uke 10, men vet ikke om jeg kan anbefale andre å gjøre det.

Etter å ha pratet med søsteren min som har vært i den klatreparken før kom vi fram til at det burde gå bra, men at jeg trengte ikke begi meg på de værste løypene. Så var i klarteparken idag, og med selen på så var egentlig alt press andre steder enn foran på magen så tror nok ikke det var noe problem.
Eneste jeg er ble litt bekymret for var etter man tar sånn zipline så må man jo ta seg i mot på en pute med bena. Så følte det kanskje ble noen harde støtt noen ganger, men kan ikke tenke meg at det er noe værre en å jogge eller hoppe.
Hmm så litt betenkt i ettertid og håper bare den lille er fornøyd med at jeg endelig var i litt bevegelse som det har vært dårlig med i det siste.

Back
Topp