klarte ikke vente...

grattis og lyke til :)

Gratulerer så masse[:D]!!! Alle er nok enige at det er best å ikke røyke...? Selv sluttet jeg den dagen legen min bekreftet at det var liv der inne... Det ble plutselig veldig lett å la det vær, og som en følge av det sluttet også kjæresten... Av en eller annen grunn er jeg blitt helt hekta på gulrøtter, -mye sunnere i allefall... Alt går bare en ønsker det hardt nok! Masse lykke til videre [:)]

Hei!

Skrev inn her 27 juni om at jeg hadde fått to streker på testen min... håpet jo selvfølgelig at jeg var gravid, men det viste seg at jeg ikke var det... det er siste gang jeg bruker QR testen... Fra nå av er det bare CB som er godt nok for meg...[:D]

Etter jeg hadde spontanabort i februar har jeg hatt graviditetssymptomer hver gang mensen nærmer seg, men ikke denne gangen... mensen skal komme i løp av uken, har litt ustabil syklus, men håper den holder seg LAAAAAAAAAAAANGT unna...

synd at testen viste falsk alarm. bedre lykke neste gang[;)]

Det var kjempesynd, furu! Hadde følt meg forferdelig snytt, hadde det vært meg!
Får håpe neste testperiode er positiv - LYKKE TIL [:)]

Leste at du hadde spise problemer! Hvordan gikk det når du ble gravid? Klarer du å spise? Eller får du veldig dårlig samvittighet? Sliter en del eg også[&:]

- da jeg testa positivt var det akkurat som om livet mitt snuddes oppned - på en positiv måte..
måtte jo tenke på barnet!
barnet må ha mat, skjønte jeg, og barnet må ha SUNN mat, og barnet må ha mat flere ganger om dagen! og ..

Det ble til at jeg begynte å tenke på den lille der inne som et barn (mulig at jeg så for meg noe som minna om en toåring, men det betyr vel ikkeno, så lenge effekten er den riktige) allerede fra begynnelsen av, tror det var viktig for at jeg klarte å omstille hjernen min og kroppen min til å ville spise sånn som en bør..

Ta gjerne kontakt med meg via PM eller på messenger om du vil[;)]
Hyggelig om jeg kan få være til hjelp for noen[:)]

Lykke til, Tine_mor!

Klem fra Fiorelina

Å gratulerer så masse!!! [:D] En stek er en strek, det står jo tilogmed i bruksanvisningen!! Gratulerer igjen, tar en salto for deg!! [:)]

GRATULERER!!!
Håper du får et fint svangerskap.

Back
Topp