klarte ikke vente...

furu

Blir kjent med forumet
... 3 dager til med å ta testen... tok den nå nettopp! Testen viste to streker, den ene riktignok veldig svak, men jeg kan se at det er en strek der!!! Tar en ny test i morgen for å se om streken er sterkere da...

Håper inderlig at jeg er gravid!!!![:)]

En strek er en strek! Gratulerer! [:D]

GRATTIS!!!![:D]

GRATTUUUUULERE!!!!!!!viss den er der så blir den der...[:D][:D]

Gratulerer med graviditeten!! En test er aldri positiv om du ikke er gravid!

Gratulerer....det er nok en liten en inni der ja! =)

Gratulerer og velkommen i klubben. Kos og høre at du bærer på en ny generasjon.
Klem

Takk for alle svar...

Liker ikke å ta gleder på forskudd, men har hatt masse symptomer også, i tillegg til den svake streken...

Nå gjelder det bare å klare stumpe røyken!! [:)]

Gratulerer[:)][:)]
Gled deg, det er fantastisk å bli mamma

det klare du!!!det har jeg gjort hver gang[:)]denne gangen for godt!!!.......ta en test i morgen for å se...men det er ikke sikkert den er noe sterkere da, men vent da enda noen dager skal du se den kommer seg.[:D]dette har vi prøvd før...hehe[:D][:D]

GRATULERER med magen som skal bli stor![;)]

Gratulerer!
Stumpe røyken klarer du nok, jeg har aldri røyka, men jeg har hatt endel spiseprpoblemer.. da jeg ble gravid turte jeg ikke anna enn å spise rett.. HURRA [:D]
-er vel ikke det samme, men jeg tror det er mye motivasjon som skal til for begge deler, og en friskere baby er god motivasjon..[:)]

Velkommen i klubben [;)]

Heia!! Jeg røyka under halve svangerskapet.. trappet ned hele tiden tilslutt var det bare en halv røyk dagen å da var det lite vits. Det ble også vanskeligere å røyke desto mer liv jeg kjente i magen.. Da var det nokk! Syntes ikke det var vanskelig i det hele tatt å slutte med røyken.. syntes det gikk veldig bra. Men det har mye med å gjøre hvor stor motivasjon man har. Ønsker deg lykke til![:)]

Om du virkelig VIL slutte å røyke, og er innstillt på det så er jeg helt sikker på at du klarer det! og klarer du ikke å slutte helt, men trappe ned, ja, så syns jeg du skal være stolt av deg selv likevell! =) jeg var "heldigvis" veeeeldig plaget med kvalme i begynnelsen, så sluttet helt automatisk...hell i uhell! hehehehe....
Lykke til!!!

klarer nok å slutte denne gangen også... har trappet ned allerede[:)]
sisst jeg var gravid hadde jeg SA, og da ble jeg så deppa at jeg begynte å røyke ijenn.. ikke særlig lurt, men men...

hadde tenkt jeg skulle ta en test til idag, men fant ut at jeg skulle vente til i morgen eller torsdag... satser på at testen forsatt viser positiv da..[:D]

Krysser fingrene for deg! Men jeg er ganske sikker på at det kommer to streker denne gangen og! [:)]

Gratulerer.................[:)]

ja eg vil gratulere deg eg og... hehe... håper du får et fint svangerskap..

god sommer[:D]

Gratulera.Det går nok godt med røykingen,bare tenkt på det som vokser inni deg

Back
Topp