klarte ikke vente...

Mye sterkere i dag :-) Tar den som positiv nå hvertfall :-) Så nå er neste bekymring å vente til 7 ukers ultralyden å håååpe de finner hjertelyd, at det ligger der det skal og at alt er bra :-) Mannen er i "ekstase" dvs glad for alt er over..... he wish..... :-) Måtte alle damene her inne få toooo streker og kjempe svær mage <3

Vedlegg

• 20140128_072901.jpg
    20140128_072901.jpg
    223,8 KB · Visninger: 102
Mye sterkere i dag :-) Tar den som positiv nå hvertfall :-) Så nå er neste bekymring å vente til 7 ukers ultralyden å håååpe de finner hjertelyd, at det ligger der det skal og at alt er bra :-) Mannen er i "ekstase" dvs glad for alt er over..... he wish..... :-) Måtte alle damene her inne få toooo streker og kjempe svær mage <3
Flott og tydelig strek!!! Gratulerer så Masse atter en gang :) tiden fram til 7 uker går nok fort skal du se :)

Kjempebra strek!!! :) gratulerer så mye!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er det jeg tenker :) ja mitt første forsøk, så for meg er det nervepirrende nok med et håp at jeg hvertfall kommer hele veien til å bli ruger :) har hittils hatt humørsvigninger så det holder, gråt, sinne og glede :) veldig utmattet av hormoner, men overrasket at det ikke skulle vært verre. Tiden har gått sykt fort frem til spray og forsøket er i gang.,fikk oss hund under dette forsøket, så egentlig glemt litt hva vi skal igjennom :) ja må innrømme at de få dagene keg har vært nedfor så har jeg følt meg alene, for ingen andre forstår hva jeg skal gjennom, men familien prøver... Jeg tilhører Riksen, :) du klarer vel kanskje å slappe av litt mer imorgen når du ser testen er positiv imorgen ;) sikkert mange tanker i hodet nå som du sitter med positiv test, en etterlengtet og fortjent skatt :)
Huff,det er ikke bra i det hele tatt med de humørsvingene... Men man vet jo grunnen til det da å da er det nok litt lettere fro den du bor sammen med og :) Krysser fingrene for du kommer HELE veien til å bli ruger :) Syns heller ikke det var så "ille" som jeg hadde trodd... Egentlig en fantastisk opplevelse hele greia :) Tok btw ny test i dag tidlig å den var myye sterkere i dag, så foreløpig er termin 8 oktober! Mannen erglad "det hele er over" han kan vel drømme :) Vet du når du skal videre i prosessen? er så spennende :)

Ja, det nærmer seg! På fredag skal jeg teste. Tørr ikke teste før tiden :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff,det er ikke bra i det hele tatt med de humørsvingene... Men man vet jo grunnen til det da å da er det nok litt lettere fro den du bor sammen med og :) Krysser fingrene for du kommer HELE veien til å bli ruger :) Syns heller ikke det var så "ille" som jeg hadde trodd... Egentlig en fantastisk opplevelse hele greia :) Tok btw ny test i dag tidlig å den var myye sterkere i dag, så foreløpig er termin 8 oktober! Mannen erglad "det hele er over" han kan vel drømme :) Vet du når du skal videre i prosessen? er så spennende :)
Ja håper jeg gjør det jeg også :) vil bli ruger!!! Hehe :) så bra!!! Gratulere så masse :) hehe mannen tror det ja ;) jeg får beskjed idag 14:30 om det har skjedd noe mer med eggposene :) får se da om hva som Skjer videre :) veldig spennende :) hehe

Back
Topp