Gratulerer så mye 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott og tydelig strek!!! Gratulerer så Masse atter en gangMye sterkere i dagTar den som positiv nå hvertfall
Så nå er neste bekymring å vente til 7 ukers ultralyden å håååpe de finner hjertelyd, at det ligger der det skal og at alt er bra
Mannen er i "ekstase" dvs glad for alt er over..... he wish.....
Måtte alle damene her inne få toooo streker og kjempe svær mage <3
Huff,det er ikke bra i det hele tatt med de humørsvingene... Men man vet jo grunnen til det da å da er det nok litt lettere fro den du bor sammen med ogDet er det jeg tenkerja mitt første forsøk, så for meg er det nervepirrende nok med et håp at jeg hvertfall kommer hele veien til å bli ruger
har hittils hatt humørsvigninger så det holder, gråt, sinne og glede
veldig utmattet av hormoner, men overrasket at det ikke skulle vært verre. Tiden har gått sykt fort frem til spray og forsøket er i gang.,fikk oss hund under dette forsøket, så egentlig glemt litt hva vi skal igjennom
ja må innrømme at de få dagene keg har vært nedfor så har jeg følt meg alene, for ingen andre forstår hva jeg skal gjennom, men familien prøver... Jeg tilhører Riksen,
du klarer vel kanskje å slappe av litt mer imorgen når du ser testen er positiv imorgen
sikkert mange tanker i hodet nå som du sitter med positiv test, en etterlengtet og fortjent skatt
![]()
Hvprdan går det med deg Lano? Nærmer det seg testing?Gratulerer så mye!![]()
Ja håper jeg gjør det jeg ogsåHuff,det er ikke bra i det hele tatt med de humørsvingene... Men man vet jo grunnen til det da å da er det nok litt lettere fro den du bor sammen med ogKrysser fingrene for du kommer HELE veien til å bli ruger
Syns heller ikke det var så "ille" som jeg hadde trodd... Egentlig en fantastisk opplevelse hele greia
Tok btw ny test i dag tidlig å den var myye sterkere i dag, så foreløpig er termin 8 oktober! Mannen erglad "det hele er over" han kan vel drømme
Vet du når du skal videre i prosessen? er så spennende
![]()