klarte ikke vente...

ønskersåmye

Flørter med forumet
Tirsdag føltes ut som en eeevighet.. kjente jeg var ganske "nervøs" i går. Kl ble vel nærmere 02.00 før jeg klarte å sovne, jg hadde bestemt meg for at jeg skulle ta testen i dag! Så jeg våkna kl 06.00 slengte meg på do å tissa på stikka.. her er resultatet.. (må si jeg er på rd 11 eller 12) vet ikke helt om innsettdagen regnes som rd 1. Er det bare i hodet mitt eller seeeer dere å noe?

Vedlegg

• 20140126_060746(0).jpg
    20140126_060746(0).jpg
    217,6 KB · Visninger: 192
Jeg ser to!!! Gratulerer! :)

Ser to :)

Ser to ;)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

ser også tegn til to :) hurra... gratulere måtte spiren sitte hele veien

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :) Her er det ingen tvil.. Lykke til :)

Ååå så godt å høre at det ikke bare var øynene mine som så det de ønska å se :-) Må ta en ny test på tirsdag for å være på den sikre siden! Den streken der har vi venta på i snarr 3 år å følelsene er heeeelt ubeskrivelig. Ingenting kan ta humøret mitt i dag! Håper alle sammen her får positive tester nå å at spirene holder i alle mnd de skal :-) dette er så spennende :-D

Ååå så godt å høre at det ikke bare var øynene mine som så det de ønska å se :) Må ta en ny test på tirsdag for å være på den sikre siden! Den streken der har vi venta på i snarr 3 år å følelsene er heeeelt ubeskrivelig. Ingenting kan ta humøret mitt i dag! Håper alle sammen her får positive tester nå å at spirene holder i alle mnd de skal :) dette er så spennende :-D

Veldig hyggelig å høre :) Har du hatt mange forsøk?

Dette er det første forsøket våres.. Ville liksom ikke helt godta at vi ikke skulle klare det selv ganske lenge før vi bestemte oss får at vi måtte ha hjelp. :-) var egentlig ganske forberedt på at det ikke kom til å klaffe på første forsøk. Men det er tidlig enda, mye kan skje... eks en negativ test de nærmeste dagene..

Dette er det første forsøket våres.. Ville liksom ikke helt godta at vi ikke skulle klare det selv ganske lenge før vi bestemte oss får at vi måtte ha hjelp. :-) var egentlig ganske forberedt på at det ikke kom til å klaffe på første forsøk. Men det er tidlig enda, mye kan skje... eks en negativ test de nærmeste dagene..
Det beste er jo om spiren sitter på første forsøk ;) jeg har samme tanke som deg at jeg er ikke forberedt på at den sitter med første:) men herremin nyt din positiv test og bare test igjen om et par dager, så skal du se den er mer rosa :) håper den sitter hele veien til ni mnd :) lykke!!! :)forresten hvor tilhører du? Altså sykehus :)

Det er vel kanskje det beste å ikke ha så aaalt for store forventninger? Skulle det ikke gå da blir skuffelsen så alt for stor! Skal du ha ditt første forsøk? Det er egentlig ganske spennende samtidig som det er sinnsykt nervepirrende! Hvilke tanker og erfaringer har du hatt til nå? Er så godt å høre andre sine tanker om dette. Mange ganger føler en seg så alene under prosessen. Vi tilhører klinikk hausken (privat) i haugesund :-) Du da? :-)

Jeg hvisker stille gratulere, så kan jeg rope det på tirsdag om så:-) håpe håpe:-)

Det er vel kanskje det beste å ikke ha så aaalt for store forventninger? Skulle det ikke gå da blir skuffelsen så alt for stor! Skal du ha ditt første forsøk? Det er egentlig ganske spennende samtidig som det er sinnsykt nervepirrende! Hvilke tanker og erfaringer har du hatt til nå? Er så godt å høre andre sine tanker om dette. Mange ganger føler en seg så alene under prosessen. Vi tilhører klinikk hausken (privat) i haugesund :-) Du da? :-)
Det er det jeg tenker :) ja mitt første forsøk, så for meg er det nervepirrende nok med et håp at jeg hvertfall kommer hele veien til å bli ruger :) har hittils hatt humørsvigninger så det holder, gråt, sinne og glede :) veldig utmattet av hormoner, men overrasket at det ikke skulle vært verre. Tiden har gått sykt fort frem til spray og forsøket er i gang.,fikk oss hund under dette forsøket, så egentlig glemt litt hva vi skal igjennom :) ja må innrømme at de få dagene keg har vært nedfor så har jeg følt meg alene, for ingen andre forstår hva jeg skal gjennom, men familien prøver... Jeg tilhører Riksen, :) du klarer vel kanskje å slappe av litt mer imorgen når du ser testen er positiv imorgen ;) sikkert mange tanker i hodet nå som du sitter med positiv test, en etterlengtet og fortjent skatt :)

Ser to streker på den testen, riktignok svak teststrek foreløpig, men en strek er en strek sier man jo ;). Håper du får mye sterkere teststreker de kommende dagene og at alt går bra videre fremover!

Helt klart to streker der :) Håper testen vil bli sterkere etterhvert, og at spiren klamrer seg fast i alle 9 mnder :)

Back
Topp