klarte ikke vente....

stjerneskudd

Betatt av forumet
Så jeg tok en test i dag, den var negativ. Har ikke mensen før til mandag så alt håp er ikke ute enda, flere små symptomer har jeg også, men det kan ha noe med psyken å gjøre, ønske tenking. :happy112
 
Er også fristet til å teste, men tenkte å vente... vet ikke om jeg klarer det da. Ikm 22. eller 23. sept :)
 
Her kom testene i posten i dag og jeg kommer nok ikke til å klare å vente særlig lenge selv om det i dag er en uke igjen til ikm, for det stod fra 6 dpo til 15 dpo på testene :)
 
Her kom testene i posten i dag og jeg kommer nok ikke til å klare å vente særlig lenge selv om det i dag er en uke igjen til ikm, for det stod fra 6 dpo til 15 dpo på testene :)
Wow .. Åssen tester er dette?


"Prøvd siden april 2012... En BO.."
 
Negativ test i dag... Men det er jo bare å prøve igjen nærere ikm :) Alt håp er ikke ute når jeg bare er 7-8 dpo. Litt værre er det at jeg egentlig ikke tror jeg er gravid denne gangen... Men jeg kan ikke la vær å håpe :D
 
Åja de har jeg:) kult at de kan testes så tidlig som 6dpo:)


"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Oppdaget nå at det står 6 til 15 dager etter befruktning, ikke dpo, men det er ved akkurat ved eggløsning befruktning skjer omtrent. Egget lever vel ikke lenge etterpå... Så det må vel være omtrent det samme tenker jeg :)
 
Back
Topp