Klarte ikke vente lenger....

leja

Glad i forumet
Siden helgens planer ble kanselert, og jeg kjeder meg.....
Så måtte jeg bare begynne å vaske babytøy (kun str 50 og 56 foreløpig da)og sengesettene. Ååååå de ser så nusselig ut der de henger til tørk[:)]

Turde ikke blande for mye. Så foreløpig en offhvitevask og en hvit vaske. Gruer meg til å begynne på det fargede tøyet. Tenk om noe farger av. Får teste det ut i en balje først kanskje. Tar ingen sjangser

Hi hi ja det er ganske så spesiellt når man vasker de små klærne for første gang [:)]

jeg gleder meg til å pakke opp, shoppe og vaske de små tingene til mine små vidundere[:D]

Så kjekt då[:)] her har eg ikkje begynt enno- veit ikkje heilt når eg skal gjøre det[;)]

Hehe - føler jeg er litt tidlig ute her. Jeg begynnte å vaske og sortere for 2 mnd siden [:D]

Hei lisbeth! Det er godt å høre at det er flere enn meg som er litt utolmodig[:)][:)][:)]

Ta bilde av tøyet på tørkestativet!!! [:)][:)][:)] Blir jo aldri første gangen du gjør dette igjen... Sikkert koselig å ha som minne i et album, tenkte jeg på.

(Håper jeg husker å følge mitt eget råd)

Det tenkte jeg ikke på. tatt det ned alt, og lagt i stellekomoden. Dumt.

åhhh at jeg ikke tenkte på å ta bilde når de hang der ute å blafra i vinden[&:]  Ferdig med det jeg sjø, hmmmm.......

Back
Topp