klarte ikke mer

Jeg tror det kan ha med at vi jenter ønsker å ha alt klart når ungen kommer. Det er jo en del mindre å kunne bekymre seg over. Jeg vil ikke ligge på sykestua å skrive handlelapp til samboern min.. Tar litt i, men alt for å handle litt. Lyst til å begynne på barnerommet, men sambis blir litt oppgitt over "nestinga" mi. Jeg er vist værre enn et dyr sier han. Hehe.

har handla tøy bare en gang. Når jeg kom hjem med tøyet sa jeg stolt til gutten min at nå har jeg handla babytøy. Da lurte han på hvem det var til. Når jeg sa babyn svarte han: hvilken baby? !!! Hehe vår sa jeg. Tror ikke gutter bryr seg stort om slikt. Bra vi passer på.

hehe, ma[:)] Ja, synes det er litt stas
sikkert å handle når man er svanger...
Mye som trengs[;)]

Lykke til videre[:)]

Klem[:)]

Jeg hadde en del tøy igjen fra min første,det ble fort funnet frem og vasket.
Det ligger nyvasket i skapet.
Hadde tenkt å legge det på plass ordentlig men så aborterte jeg.
Nå er jeg gravid på ny men tør ikke se på det engang ennå.
Men nå er jeg straks 12 uker på vei og da er det mer sikkert at det ikke går galt.
Begynner å klø litt i fingrene nå,men venter til legetimen 6.september da er jeg 14 uker på vei og da er det på tide å kose seg.
Er litt av moroa det å se på og handle inn.

Hehe, må nesten le litt av oss jenter da... Men kjenner meg for all del igjen, men denne gangen blir det neppe mye shopping på meg siden vi har det meste fra før... Hvis det ikke blir jente da.....[:)] Da skal jeg love dere at jeg skal handle så kortet blir varmt!! Bare rødt, turkis og rosa![:)] Også skal vi uansett ha ny vogn, men den skal vi ikke kjøpe før lenge, lenge enda... Jeg er jo enda så tidlig så tørr ikke slå meg helt løs enda.

handla ikke noe før etter matias var født jeg!! det gikk veldig greit! jeg er glad for at jeg ikke handla for mye,for jeg fikk så mye klær ol! tror ikke jeg gjør det denne gangen heller,men nå har jeg jo så mye!!

Hehe er jo gøy å lage litt rede.

Er straks 17 uker på vei og har allerede en lite haug med barnestæsj. Mesteparten er plukket billig opp på fretex, noe på tilbud og resten er kjøpt inn av pappa og mamma. De gleder seg grønne til å bli besteforeldre. Har sagt klart ifra at de skal ligge unna rosa ting, men fattern kan ikke dy seg. Aner jo ennå ikke om det er gutt eller jente, men har endel rosa klær med blonder på allerede. Tror at han gamlefar ønsker seg en liten jente som barnebarn hehehe

Ender opp med en "litt" femi gutt hvis det er gutt det er der inne..[:D]

Er visst litt motsatt her hos meg... Jeg er fortsatt redd for at noe skal gå galt (kaster opp flere ganger om dagen) og tør ikke kjøpe noe som helst. Mens han løper rundt som en kjempe stolt hane-far, han har allerede kjøpt stellebord, bil sete/bære sak, og vogn (som vi velger farge på når vi vet kjønnet) Blir nesten litt skremt jeg...

Det er jo godt å vite at dere får støtte fra besteforeldrene! Alltid koselig når du har noen å dele gleder med.

Back
Topp