Klarte ikke dy meg...

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Har bestilt 3D - Ultralyd om 6 uker! :D Leste på nettsiden om at hvis man ikke vil vite kjønn, så røper de ikke det der, så da var egentlig den saken veldig enkel! Så er det litt kjekt å ha bilder, i og med at jeg har bilder av vesla :)
Ååh gleder meg til å se hvordan lillegull ser ut ❤

Slenger med 3d bildet av vesla mi, er så spent på om den i magen er lik på henne :)

Flere som har tenkt å dra på det?? :)

Bildet kom ikke med...

Vedlegg

• 1438291107433.jpg
    1438291107433.jpg
    26 KB · Visninger: 85
Jeg har veldig veldig lyst. Når er det best å ta de egentlig? Sånn ukes messig?

Bestilte jeg også nå!! Har morkaka foran så forventer ikke all verdens bilder denne gangen, men får en dobbelsjekk i forhold til utvikling, vekst samt at de nok dobbelsjekker kjønnet - hvis det ikke er jente likevel så blir det en stykk rosa gutt i hus

Mellom uke 27-28 står det anbefalt der jeg bestilte - jm sa at 26 var topp, så jeg bestilte da :)

2Bestilte uke 26, samme med vesla :) da har de perfekt str, mtp bilder :) Storesøster skal få være med denne gang, spennende :D

Last edited:
Bestilte jeg også nå!! Har morkaka foran så forventer ikke all verdens bilder denne gangen, men får en dobbelsjekk i forhold til utvikling, vekst samt at de nok dobbelsjekker kjønnet - hvis det ikke er jente likevel så blir det en stykk rosa gutt i hus

Mellom uke 27-28 står det anbefalt der jeg bestilte - jm sa at 26 var topp, så jeg bestilte da :)
Håper du får bra bilder likevel :)
Jenta mi hadde navlestrengen over kinnet og munnen på alle bildene når jeg var med henne, som du sikkert ser på bildet. :p

Last edited:
Så spennende! Tror ikke det blir noe av her, for jeg føler ikke behovet i det hele tatt hehe :p Men nå har jeg hatt tre ultralyder med OUL da så tenker jeg får nøye meg med dem :)

Så spennende! Tror ikke det blir noe av her, for jeg føler ikke behovet i det hele tatt hehe :p Men nå har jeg hatt tre ultralyder med OUL da så tenker jeg får nøye meg med dem :)
Skjønner det når du har hatt 3 ultralyder :) Jeg føler meg nesten litt "snytt", bare hatt en ultralyd denne gang og vet ikke kjønn :p haha!
Med første tok jeg tidlig ul, oul, og 3d og I tillegg visste kjønn! :p
Så jeg føler jeg "må" se hvordan den lille ser ut på 3d, før jeg blir smågal i ventetiden :D

Jeg har hatt 7 ultralyder allerede, men bestilte likevel 3D ... Hehe
Men de 6 første var før uke 12 da!
For vår del som har vært igjennom såpass mye for å komme hit så tror jeg det blir godt med ekstra bekreftelse på alt er fint;)

Jeg har hatt 7 ultralyder allerede, men bestilte likevel 3D ... Hehe
Men de 6 første var før uke 12 da!
For vår del som har vært igjennom såpass mye for å komme hit så tror jeg det blir godt med ekstra bekreftelse på alt er fint;)
Såpass ja, kjekt å se den lille så mye da ;) og som du sier, når veien hit ikke har vært enkel, så er det fort gjort å bekymre seg. Så da er det bare bra å bli roa ned å se at alt er fint :)
Og ved 3d så ser man jo faktisk hvordan de kommer til å se ut.. så jeg forstår godt at folk vil ha det :D

Såpass ja, kjekt å se den lille så mye da ;) og som du sier, når veien hit ikke har vært enkel, så er det fort gjort å bekymre seg. Så da er det bare bra å bli roa ned å se at alt er fint :)
Og ved 3d så ser man jo faktisk hvordan de kommer til å se ut.. så jeg forstår godt at folk vil ha det :D

Ikke sant!! Gutten min er veldig lik 3D bilde sitt ihvertfall! Husker også han gjespet under ultralyden og AKKURAT slik ser han ut når han gjespet idag også ;)

Skulle gjerne hatt 3D ultralyd, men vi har så mye vi må bruke penger på nå, så vi må droppe det. Synes på en måte det er litt spennende å la være ig, jeg... :)

Ikke sant!! Gutten min er veldig lik 3D bilde sitt ihvertfall! Husker også han gjespet under ultralyden og AKKURAT slik ser han ut når han gjespet idag også ;)

Ja, vesla var prikklik hun også :D Er så fasinert over dagen teknologi, at man kan få se det så godt :)

Skulle gjerne hatt 3D ultralyd, men vi har så mye vi må bruke penger på nå, så vi må droppe det. Synes på en måte det er litt spennende å la være ig, jeg... :)
Ja, det er jo spennende å ikke vite hvordan lille ser ut før h*n kommer ut ;)
Føler jeg har nok spenning nå, som ikke vet kjønn :p det får holde :p
Jeg får nok en følelse ang kjønn når jeg ser ansiktsform og slikt.. noen har jo skikkelig jente ansikt og gutte ansikt :p

Ja, det er jo spennende å ikke vite hvordan lille ser ut før h*n kommer ut ;)
Føler jeg har nok spenning nå, som ikke vet kjønn :p det får holde :p
Jeg får nok en følelse ang kjønn når jeg ser ansiktsform og slikt.. noen har jo skikkelig jente ansikt og gutte ansikt :p
Ja, det skjønner jeg :p Her bestemte vi oss til slutt for å vite kjønn, så da får det holde :)

Ja, det skjønner jeg :p Her bestemte vi oss til slutt for å vite kjønn, så da får det holde :)
Samboeren var ikke så glad for det som meg da, han syns 1400-, var dyrt.. det er jo det, mtp alt vi må kjøpe til babyen.. men men! Jeg tar av egen lomme så :p

Back
Topp