Klarte ikke å la være :O)

Pronni

Blir kjent med forumet
Jeg var i butikken i dag med en vennine, og da kom jeg over den søteste bodyen ! Måtte kjøpe det selvom det er kjempe tidlig å kjøpe noe ennå:) Er det noen av dere andre som har falt for den fristelsen allerede ?

Det er jo så mye nydelig der ute, har lyst til å handle inn alt med en gang og begynne å planlegge rom og alt sammen ! Håper bare spira mi klorer seg fast, for jeg har blitt helt bergtatt allerede !! <3

Hehe, kjøpte 2 bodyer, og det var før jeg var gravid:-) Er så mye nusselig, selvfølgelig er det helt umulig å ikke bli revet med:-) 

Sist jeg var gravid begynte vi å handle inn etter uke 20 ca, kjempekoselig å dille-dalle med supersøtt barnerom osv:-)

Ja er nok lurt å vente med barnerom til uke 20 :O) Vi hadde egentlig lyst til å la være å vite kjønnet til barnet, så tenkte å lage ett unisex rom.. Men har sett litt rundt å det er sikkerlig vanskelig å finne, mest fra utlandet. Så tenker at det sikkert er lurt å vite kjønnet sånn at det kan bli mer koselig :)

Er så mye flott der ute altså, stor gleder meg til å sette i gang :)

Nei, har ikke det og skal heller ikke. Jeg gjorde det første gang jeg var gravid og ente i en MA så er blir det å venta. 

De hadde tilbud på joha ull i de minste størrelsene. Så jeg klarte ikke la være!:/ En ullbody og en nattdrakt i ull:p Men, jeg gjorde akkurat det samme i første svangerskap, så måtte jo gjøre det likt nå;)

Har ikke kjøpt noe etter at jeg fikk positiv test men handlet en del når vi prøvde :p

Jeg jobber på Name It ( barneklesbutikk) vannskelig å la være ;))

Emani82 skrev:
Jeg jobber på Name It ( barneklesbutikk) vannskelig å la være ;))

Det hadde vært FARLIG :p Er kun der jeg handler klær te ungene nå, skam fornøyd me de :-)))) 

så godt at vi er flere :O) Gubben hjemme er ikke like glad for det da heheh

Jeg handla vogn jeg før jeg ble gravid med snuppa (snart 2 år)
Butikken i bygda her skulle legges ned så jeg fikk helt ny duovogn med stelleveske, vognpose, parasoll og regntrekk til 3200 kr.
men solgte den igjen når jeg ble gravid og kjøpte en annen type hehe.

Men denne gang har jeg ikke kjøpt noe

Når jeg var gravid med snuppa handlet jeg ikke noe før jeg hadde sett at alt var ok på ul i uke 14+1... Og kommer nok ikke til å handle noe før uke 14-15 denne gangen heller...
Og så har vi så mye fra snuppa at er begrenset hva vi trenger å handle egentlig...
Men jeg er jo veldig forsiktig med å håpe da, så her må jeg betrygges opp til flere ganger før jeg tør å gå å handle noe...

Ja , skjønner dere som er forsiktige :) Er jo ikke sånn at jeg kjøper en hel haug, men bare ett par ting :) Føler at en må ha litt håp også og ikke bare tro at det skal gå galt. (selvom det kan gjøre det osv) Men jeg føler at jeg må tenke litt positivt for hvis jeg hele tiden skal tenke på at det skal gå galt, så kommer jeg til å bli sprø i hodet..

Jeg har ikke kjøpt noe ennå, gleder meg til å begynne å shoppe inn. Trenger heldigvis ikke å handle inn så mye klær, har fått masse klær til jenter og en del til gutter. Gleder meg mest til å kjøpe vogn :-D

Back
Topp