Klarte ikke å dy meg..

Har god erfaring med amme-bh fra Kappahl, og flere venninner har dem. De er fleksible og veldig gode. Vet ikke om de passer deg, ville bare tipse :)
Ja, jeg elsker de bhene fra kappahl. Kjøpte noen sist, bare at de ikke passer mine ammepupper. Fordi de ble til 65E på det største (også i svangerskapet før melka kom). Så da opplevde jeg at de ble for store, og bevegde alt for mye på seg rundt kroppen min liksom. De satt svært dårlig på.

Anbefaler å kjøpe amme-bh i en større str enn man pleier, hvis man skal amme. Brystene blir myye større og det er ømt med for trange bher da. Jeg måtte haste-kjøpe flere i større str i barseltiden sist :D
Det er sant. Men jeg opplevde at S ble passe rundt kroppen, men for små over brystene, mens M ble alt for vid rundt kroppen, men satt godt over brystene liksom. Så da ga jeg litt opp, og levde ukomfortabelt med bher som ikke passet :laughing025
Får se hvordan det blir denne gangen. Husker jeg kjøpte noen bher på Facebook, men de var ubrukte. Var en der som satt sååå godt, men husker jo ikke hvilken type eller noe lengre nå

Spenennde! Dette er min første gang så er spent på hvordan kroppen blir etterhvert. Hvor anbefaler dere å kjøpe mammaklær?
Jeg kjøpte mye av mitt fra bonprix. Syns de har så mye fint! Og en del av mammajakkene dems kan kan også brukes som bærejakker etter babyen er født!

I dag fikk jeg pakken fra Zalando, elsket klærne! Kjolene i merket Anna Field var veldig fine, gleder meg til å bruke dem! Kjøpte også noen sømløse/stretchy gravid topper og en pakke med tre sorte tights. Veldig fornøyd med alt, anbefaler å ta en kikk der :smiley-bounce012

Jeg investerte i ull-bh fra boob. De koster en del, men siden jeg kjøpte de i sist svangerskap har jeg ikke brukt annet. Jeg har et par som jeg bytter på, henger til lufting mellom bruk. Ull trengs ikke vaskes ofte, så da holder de seg ganske lenge.

Zalando og Bonprix, og gravidstrømpiser fra Lindex. Har litt fra sist og, men da var det corona og nedstenging så har bare «loungeklær» fra den tida.

Har begynt litt mer med kjole og strømpis nå enn sist, men kan ikke bruke det på jobb ennå, for da skjønner alle det umiddelbart- er ingen kjoleperson. Kjøpte noen kjempefine jeggings fra Only på Zalando, en sort og en kjempemørk denimblå- elsker de!!

Hater å shoppe til vanlig, men elsker å gå gravid (mye mer fornøyd med kroppen da) så mannen har sagt kjør på og kjøp deg litt fint gravidtøy. Er veldig sparsommelig da, så tar ikke helt av, men litt kjoler og fine gensere blir det.

Back
Topp