Klarte det! :)

ELW

Blir kjent med forumet
Heisann!

Nå har eg vore innpå sidå her siden august og plundra og plundra for å få vore med å skriva litt her... Og fysst nå har eg oppdaga kossen eg ska få te å skriva innlegg... Ikkje ein dataekspert her, nei.. Men, men.. Passa jo greit å få d te idag då - 12 veker på vei idag! :)

Hehehe, bedre sent enn aldri! [:D] Gratulerer og velkommen!! 

Velkommen[:)][:)]

Velkommen og gratulerer både med en liten spire og som forumbruker for første gang!

gratulere og velkommen..

ORIGINAL: Kattejenta

Hehehe, bedre sent enn aldri! [:D] Gratulerer og velkommen!! 

Gratulerer så mye [:D]

ORIGINAL: strikkejenta

Velkommen og gratulerer både med en liten spire og som forumbruker for første gang!

Takk for det! :) Eg e oppvokst og bur i Vestfold, sjøl om kje d "hørres" sånn ut... Mamma e frå Karmøy i Rogaland, så derfor snakke eg litt annerledes enn folk flest her i Vestfold.. :) Men, men.

Litt mer om meg sjøl - vente nr. 3 denna gongen! Så d e stas! Har ei jenta på 3 år i oktober, og gutten vår blir 2 år i slutten av april 2010, så det kan jo bli spennande å sjå om det ska klaffa på same dagen... :) Har forløpig termin 3. april, men føde vel kje før tidligast 20, tenke eg.... Har mått setta fødselen igang 14 dagar øve termin med begge dei to andre.. Så sånn e d! :)

Ønske dokke andre lykke te med svangerskapå! :) Så krysse eg fingrane for at me alle får ein flotte premie te slutt - i april! :)

Back
Topp