Klarte å gi gammel melk til baby i natt :(

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Jeg hadde gitt nan tidligere på dagen men hun ble ikke ferdig med flaska. Så ble den liggende i stua mens vi gjorde masse annet. Etter å ha vært ute en stund og vi kom tilbake fant jeg frem pumpa. Fikk ut en halv flaske med melk før jeg ble distrahert av en gråtende baby.
Når jeg skulle fortsette pumpinga klarte jeg å pumpe i flaska med nan fra tidligere. Jeg ga flaska til babyen rett etterpå. Er dette krise? Jeg er så lei meg :( bør jeg gå til legen, helsestasjonen? Jeg syns jeg liksom bør få sjekka at alt er i orden men vet ikke hva jeg skal. Er jeg overdrivende hysterisk nå?
 
Det går nok helt fint! Ville ikke bekymret meg noe særlig for det så lenge ungen er i form :)
 
Jeg heller trodde ikke det var veldig krise.. Er ikke det verste som kan skje at babyen får vondt i magen? Eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg heller trodde ikke det var veldig krise.. Er ikke det verste som kan skje at babyen får vondt i magen? Eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det tror jeg også. I verste fall vond mage.
 
Jeg heller trodde ikke det var veldig krise.. Er ikke det verste som kan skje at babyen får vondt i magen? Eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leste om salmonella og masse skremmende når babyen fikk i seg gammel nan. Helsesøsteren sa jeg ikke skulle bekymre meg noe særlig men passe på feber og diare oppkast. Da måtte vi til legen med en gang.
 
Oi.. Hørtes jo skummelt ut da.. Får passe på..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Men det har gått bra eller? :)
 
Back
Topp