Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det finnes noen som har evner, men de aller fleste er fake. Jeg selv ble spådd når jeg var i Finland. Hun dama spådde at jeg skulle dø ung, og at jeg mesteparten av mitt korte liv så ville jeg være ulykkelig. Hvem sier noe sånn da. [&:]En som virkelig har evner sier ikke noe om hvor lenge en kommer til å leve. Tenk om jeg hadde trodd på dette. Kunne ha endt med at jeg ble frytlig redd og deprimert.
Så jeg tar alt sånn med en klype salt.
Hvis hun hadde vært klarsynt så hadde hun også visst om den regelen\loven som sier at man ikke skal fortelle om død og evt sykdommer som kommer opp i din fremtid, selv om man får det opp...
Hvis hun drev proft så brøt hun faktisk loven..[8|]
Det kryr desverre av "spådamer/menn" som rett og slett utnytter de som virkelig trenger hjelp.
Nå har spådom vært en stor det av livet mitt så lang tilbake jeg kan huske, så når slikt skjer koker det inni meg.
Også blir jeg litt trist, for i og med. at det finnes så mange som er fake, setter det jo et dårlig lyst på oss som ikke er det.
En profesjonell spåmann/dame skal fungere som guider, og kanskje hjelpe de som sitter fast eller trenger svar på visse ting.
Men å si noe som "du kommer til å dø tidlig" skal man aaaaaldri si!! [>:] *sjokk!* Da vinkler man det heller anderledes.
Sjebner er ikke lagt i sement, det kan formes, og ved hjelp av profesjonelle kan man få muligheten til å se veien før en går den,
slik at en han "legge om ruta". [:)]