Klarsynt/Healer

blirdet2?

Flørter med forumet
For dere som ble spådd av hun klarsynt, så vil jeg bare si at spådde at det kom til å ta lang tid før jeg ble gravid. Minst et halvt år.... åsom dere sikkert har fått med dere er har jeg akkurat finni ut at jeg er gravid, 2 uker etter at hun spådde meg....
Tror hun er meget tvilsom!!!!

Hun spådde at jeg skulle få en gutt, men var på ul på torsdag og fikk vite at det var en jente til! Så hun tok  litt feil der kan man si.

og jeg fikk den gladelige nyheten om at hun trodde jeg endelig var gravid og at jeg ventet jente...
For det første jeg har aldri prøvd å bli gravid så det var rimelig uplanlagt...jeg er snart 40 uker på vei så det var jo liksom ikke noe plutselig nyhet og dessuten Sondre gutten min er en gutt:)
Tåpelig å skryte på seg evner man ikke har[:@]

at noen har den energien tror jeg på.men det er så altfor mange som er fake.min mor ble spådd en høy lys mann å skulle få tre gutter.resultate ble en lav mørk mann å tre jenter[:D]

ORIGINAL: ainakor

For dere som ble spådd av hun klarsynt, så vil jeg bare si at spådde at det kom til å ta lang tid før jeg ble gravid. Minst et halvt år.... åsom dere sikkert har fått med dere er har jeg akkurat finni ut at jeg er gravid, 2 uker etter at hun spådde meg....
Tror hun er meget tvilsom!!!!

DUH

jepp snålt

Doi[;)]

'spådde' mye riktig til meg om vi mener samme dama, men det er ting dere kunne 'spådd' også..og mye som gjorde meg dødsredd..som jeg tenker på nå.. huff..og det stemte ikke..huff, det var fælt altså..[8|]hun sa...nei, dere har nok fått like mye ubehageligheter selv så dere skjønner sikkert..[:)]

ORIGINAL: ~devilishious~

ORIGINAL: Schmoopy

ORIGINAL: Becca

og jeg fikk den gladelige nyheten om at hun trodde jeg endelig var gravid og at jeg ventet jente...
For det første jeg har aldri prøvd å bli gravid så det var rimelig uplanlagt...jeg er snart 40 uker på vei så det var jo liksom ikke noe plutselig nyhet og dessuten Sondre gutten min er en gutt:)
Tåpelig å skryte på seg evner man ikke har[:@]

Skjønte ikke helt... venter du straks nr 2?

[:D][:D]
datoen da gåsa...

greit da, fjåsa

Jeg tror det finnes folk med evner ikke alle har. Jeg snakker en del med ei på MSN som har evner. har ingen grunn til å tvile på henne. Men den som var innom her, ja det var fake

hun fikk ikke kjønnet hoss meg,hun klarte ikke finne ut hva det var,og nå i denne uken har jeg blitt spådd av 2 forskjellige seriøse klarsynte 2 egga tvillinger,en jente og en gutt,så får vente å se på ul,men kanskje ikke rart hun klarte se ett kjønn da,isåfall[:)]

ORIGINAL: Suppadura

Spå kjønn kan jeg og gjøre, med en feilmargin på ca 50%......
Ingen spådamer skryter på seg en lavere feilmargin uansett...
Litt derfor de alltid kommer med enten/eller- svar, for de har da 50% sjans for å treffe rett..

Er ungen frisk?
Ja eller nei.. 50%
Gutt eller jente? 50%
osv...

Men begynner å forstå at jeg kan tjene meg rik som "spådame"....

Det kryr desverre av "spådamer/menn" som rett og slett utnytter de som virkelig trenger hjelp.
Nå har spådom vært en stor det av livet mitt så lang tilbake jeg kan huske, så når slikt skjer koker det inni meg.
Også blir jeg litt trist, for i og med. at det finnes så mange som er fake, setter det jo et dårlig lyst på oss som ikke er det.
En profesjonell spåmann/dame skal fungere som guider, og kanskje hjelpe de som sitter fast eller trenger svar på visse ting.
Men å si noe som "du kommer til å dø tidlig" skal man aaaaaldri si!! [>:] *sjokk!* Da vinkler man det heller anderledes.
Sjebner er ikke lagt i sement, det kan formes, og ved hjelp av profesjonelle kan man få muligheten til å se veien før en går den,
slik at en han "legge om ruta". [:)]

Hvis det er ho samme vi snakker om så stemte det på meg. Vi har prøvd i 4 år og spurte henne når vi ble gravide, da svarte ho; er dere ikke allerede gravide da? Og jo det stemte..[;)] 

ORIGINAL: astrone

hun fikk ikke kjønnet hoss meg,hun klarte ikke finne ut hva det var,og nå i denne uken har jeg blitt spådd av 2 forskjellige seriøse klarsynte 2 egga tvillinger,en jente og en gutt,så får vente å se på ul,men kanskje ikke rart hun klarte se ett kjønn da,isåfall[:)]

Du atte du..jeg kommer til å bli kjempemiusnnelig hvis de klarsynte har rett [:D] Jeg ønsker meg over alt på jord  2 egga tvillinger [:)] Er helt besatt faktisk. Skal på UL 8 mai. Du skal vel 14 mai hvis jeg husker riktig??? Men tror neppe jeg får det, for jeg også var hos en seriøs klarsynt i desember, og fikk da beskjed om at jeg kom til å bli gravid og føde en gutt innen 12 mnd. Var ikke gravid da. Denne klarsynte har jeg vært hos før og alt han sa da har stemt, han var et MEDIUM så han fikk også kontakt med min bestemor og bestemor. Er veldig interessert i sike ting
Hvordan fikk du tak i de to klarsynte?? Er de også MEdiumer eller kun ser fremtiden????? Var du hos dem eller var det pr tlf eller mail?? Hvor mye betalte du??

Skal følge spent med deg iallefall:) Så jo magen din men det er bare det at jeg også har like stor mage [8|] Så jeg håper jo..hehehehehe

loko i kålen

Godt å høre[8D] Spurte om hun kunne se om jeg snart ble gravid, og det jeg fikk som svar var at det ikke såg så bra ut[:(]

Men gratulerer til deg[:)] Lykke til i svangerskapet!

Back
Topp