Enig i dette !
Vi, både jeg og han, gikk på lavkarbo/grovkarbo/(anti-inflamatorisk kosthold) i noen uker før og under forsøk, og det forsøket ga et fullstendig annet resultat enn det gjorde gangen før!
Like mange egg ut (faktis færre andre gang), men kvaliteten var BETYDELIG annerledes!
Kan ha vært syklusen, ny medisin, m.m., men jeg er helt overbevist om at kosthold for vår del hadde påvirkning!
Hele kroppen kjentes friskere. Ingen av oss er overvektige, og vi trener begge to jevnlig.
Jeg satt inn tredagers fersk, og lille spiren festet seg. Mistet senere, men det utviklet seg jo, og fikk positive tester.
Satt inn fryst tredagers, som ble utviklet videre til blasto, og foreløpig ser det ut til å være full klaff.
Begge to var fra høstesyklusen hvor vi la om kostholdet, og vi har en til på frys.
Første uttak fikk jeg ingen å sette inn....
Kjenner flere som har blitt gravide (og har fått barn) på både to- og tredagers, og det finnes flere eksempler her inne
Lykke til hos Spiren! Håper du får en god opplevelse!
Et bra embryo er et bra embryo uansett om det utvikler seg i petriskål eller i livmor, og det sies at det er større sjans for at det utvikler seg rett i livmor enn i skåla, uansett hvor likt man forsøker å gjøre forholdene i petriskålene til forholdene i livmor. Eneste forskjellen er at klinikken selv har sett at det har utviklet seg til blasto før innsett, men man har jo allikevel ingen garanti for at det går bra, uansett om man setter inn dag 2, 3, 4, 5 ,6...