klarer nesten ikke å vente..

mon_83

Flørter med forumet
11 dager igjen til ordinær Ul!! håper vi får se en frisk og rask baby som oxo vil dele om det er en gutt eller jente som gjemmer seg i magen. :) neste torsdag kan liksom ikke komme fort nok!!

Jeg skal neste tirsdag og gleder meg sånn!! Blir så spennende å se om det er gutt eller jente!!  Håper tiden går fooooooooort!!!!

Åhhh...jeg forstår deg såååå godt! Var helt fjern og rar denne siste uka før UL, men så er det så digg å ha vært der og vite kjønn og alt! :) Det er verdens mest fantastiske følelse å se sitt barn for første gang...

Jeg har vært på ul tidligere dette svangerskapet og vet jo alt er bra (ingen indikasjoner på at det har skjedd noe siden ul for tre uker siden ihvertfall), men sitter likevel og teller timene til vi skal på sykehuset på onsdag. Så utrolig spent på kjønn! Og om terminen jeg har fått tidligere stemmer. Her er navnedebatten het, så tror det kan kalles et mirakel her også om vi klarer å bli enige.. :)

Skjønner dere veeeeldig godt!!! Imorgen er dagen kommet for vår del, og himmel og hav vi har ventet lenge :P Det er nesten 2 mnd siden innkallelsen kom fra sykehuset, så vi er rimelig klar nå :-) 

jeg skal om 2 uker og 2 dager :D Gleder meg!!

jeg skal om 2 uker og 2 dager :D Gleder meg!!

Back
Topp